Administrativ medarbejder til byggesagsafdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Køge Kommune er under stor forandring. Vi markerer os som en af de kommuner, hvor udviklingen går stærkest, både indenfor bolig- og erhvervsudvikling og infrastruktur.

Vi har travlt med vores sagsbehandling og er derfor på udkig efter en ny kollega, der kan varetage administrative opgaver på byggesagsområdet og bistå vores byggesagsbehandlere i det daglige. Du vil blive en del af byggesagsteamet, som består af 11 sagsbehandlere, administrative medarbejdere og en teamleder.

Hos os kommer du til at arbejde med:

  • postfordeling og besvarelser af henvendelser til vores område

  • sagsoprettelse og opfølgning

  • deltage i vagtordning ved personlige henvendelser i Borgerservice

  • deltage i telefonbetjening af borgere

  • lettere sagsbehandling

Vores ønsker til dig

Vi forestiller os at du har en uddannelse som kontorassistent, kommunom, teknisk assistent eller tilsvarende og vi ser gerne at du har disse personlige kvalifikationer:

  • har indsigt i forvaltnings- og offentlighedslov i forhold til sagsbehandling og afgørelser (fx i aktindsigter og parthøringer mv.)

  • kan kommunikere klart og tydeligt i skrift og tale til forskellige modtagere

  • har erfaring med personlig service og vejledning

  • har lyst og gåpåmod til at udvikle dig indenfor vores fagområde byggesager

  • har gode IT kundskaber og er nysgerrig på at lære og bruge nye systemer som del af opgaveløsningen

Lidt om os

Hvis du bliver valgt til jobbet, bliver du en del af vores i alt 10 helt nye kollegaer i Teknik- og Miljøforvaltningen på Rådhuset i Køge Kommune. Der er nemlig fart på udviklingen i kommunen. Vi har fx flere nye bydele på vej og har ambitioner om både at udvikle og passe godt på alt det, vi i forvejen har: Vores veje, parker, byrum og ejendomme, vand og miljø – alt det, der betyder noget for de mere end 62.000 borgere, der bor i Køge Kommune.

Er det dig, vi vælger, kan du se frem til:

  • gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling, og en hverdag, hvor du sammen med engagerede kolleger kan gøre en forskel på et område med stor, politisk bevågenhed. Du vil få mulighed for at skabe dig et bredt netværk internt i kommunen.

  • vi er en familievenlig arbejdsplads, hvor fleksibilitet er i højsædet. Og så går vi ikke af vejen for at holde en hyggelig personalefest i ny og næ.

  • en stilling på 37 timer om ugen med flekstid, efteruddannelse og flere unikke medarbejderfordele via kommunens personaleforening og feriefond. Løn forhandles efter gældende overenskomst, med mulighed for individuelle kvalifikationstillæg.

  • at arbejde på Køge Rådhus, som ligger i Køge Bys hyggelige centrum med kun et par minutters gang til stationen og gode personaleparkeringsforhold. Hvis du tager toget fra København H, går der kun 30 minutter, til du kan hente dagens første kop kaffe i vores hyggelige kaffespot. Der er også mulighed for hjemmearbejdsdage, og arbejder du i toget, kan det efter aftale tælle med som arbejdstid.

Din ansøgning

Send din ansøgning så vi har den senest d. 12. december 2023. Samtaler forventes afholdt torsdag d. 14. december. Forventet tiltrædelse er d. 1. februar 2024.

Du skal sende din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen”, vedhæft din ansøgning, CV og eventuelle relevante bilag.

Køge Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949493

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet