BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har rammerne, fantastiske beboere, dygtige medarbejdere og ledere, men mangler dig, som brænder for at skabe struktur på de administrative processer og understøtte hele organisationen i opgaveløsningen.
Agerbækhuse er et døgntilbud for 48 voksne borgere med varige og komplekse psykiske og fysiske udviklingshandicap og ca. 125 medarbejdere + timelønnede vikarer. Herudover er der tilknyttet et aktivitetstilbud med 55 borgere og ca. 30 medarbejdere. Agerbækhuses medarbejdere og vikarer har primært pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund.
Du vil arbejde med en spændende og bred opgaveportefølje. Du bliver en central medarbejder på Agerbækhuse og du skal være med til at sikre kvalitet og professionalisme i opgaverne. Du får et tæt samarbejde med tilbudslederen, afdelingslederne og den øvrige administration.
Eksempler på opgaver:
Økonomi og bogføringsopgaver
HR-opgaver
Udarbejdelse og implementering af skabeloner, lister mv.
Indkøb af kontorartikler mv.
Praktiske opgaver og koordinering i organisationen
Vedligeholdelse og udvikling af hjemmeside og infoboard
Stillingsopslag og ansættelsesprocedure
Ad-hoc opgaver og meget mere.
Vi søger en kollega, som:
Har en relevant administrativ uddannelse, gerne erfaring med administrativt arbejde i en kommune
Har viden og erfaring med økonomi
Har erfaring med KMD Opus og har flair for IT og systemer
Er god til at planlægge og prioritere opgaverne
Er struktureret, har et godt overblik og sans for detaljen
Trives med at arbejde selvstændigt og samtidig kan fungere i en hverdag med en vis grad af uforudsigelighed og med kontakt med både personale, beboere, pårørende og eksterne samarbejdspartnere
Er god til at samarbejde med en dialogbaseret tilgang og som bidrager med at finde løsninger
Vi tilbyder
Introduktion og oplæring
Selvstændig planlægning og indflydelse på opgaveløsningen
Mulighed for hjemmearbejdsdage
Indflydelse på ferieplanlægning, afspadsering mv.
En arbejdsplads med fokus på faglighed og udvikling
En arbejdsplads med et positivt og involverende menneskesyn
Netværk med øvrige administrative medarbejdere i kommunen
Du bliver en del af Agerbækhuses administration. Du får et tæt samarbejde med afdelingslederne i husene samt med dine nære kollegaer i administrationen. Vi har en uformel tone og et socialt og imødekommende arbejdsmiljø, vi har det sjovt, mens vi arbejder.
Vi er dedikerede til vores opgaver. Sammen har vi et stort engagement på tværs af vores fagligheder og vi leverer altid et højt serviceniveau.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32-37 timer. Løn efter gældende overenskomst.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913501