Personalejuridisk HR-Partner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliv en del af Køge Kommune som vores næste Personalejuridiske HR-Partner!

Har du en passion for personalejura og HR, og ønsker du at være en del af et dynamisk og engageret team? Køge Kommune er på udkig efter en talentfuld HR-Partner, som brænder for at arbejde i et miljø, hvor du kan udvikle dine juridiske færdigheder, bygge gode relationer og samarbejde med dedikerede kollegaer.

Dit ansvar i Køge Kommune

I rollen som HR-Partner i Køge Kommune bliver du en nøgleperson i et team, hvor samarbejde og hjælpsomhed står i centrum. Du vil arbejde tæt sammen med ledere på tværs af forskellige institutioner og afdelinger i Velfærdsforvaltningen og Kultur- og Økonomiforvaltningen.

Som HR-partner vil din opgave være at rådgive og hjælpe lederne med at løse konkrete og strategiske udfordringer i forhold til medarbejderne, om f.eks. rekruttering, on-boarding, sygefravær, arbejdsmiljø, lønforhandlinger, ledelse, organisatorisk udvikling mm. Du kommer til at samarbejde og forhandle med de faglige organisationer. Derudover kan du bidrage til vores fremtidsprojekt om at skabe fremtidens kommune.

Kvalifikationer, der gør dig til en god kandidat

Vi lægger stor vægt på, at du har praktisk erfaring inden for det personalejuridiske område og en relevant akademisk baggrund, for eksempel som cand.jur. eller cand.merc.jur. Alternativt kan du have en anden relevant uddannelsesmæssig baggrund kombineret med solid praktisk erfaring og efteruddannelse. Din succes som HR-Partner i Køge Kommune afhænger også af din evne til at samarbejde på tværs, forstå de organisatoriske sammenhænge og navigere i politiske agendaer. Vi værdsætter proaktivitet, beslutningsdygtighed og struktureret tilgang til arbejdet.

Hvad vi tilbyder

Køge Kommunes HR-afdeling er en del af Kultur- og Økonomiforvaltningen, og der er omkring 50 medarbejdere fordelt i fire teams. Du bliver en del af vores konsulentteam, hvor fire HR-partnere/personalejurister arbejder tæt sammen. Du vil rapportere direkte til HR-chefen.

Vi værdsætter et inspirerende tværfagligt samarbejde, høj faglighed og fleksibilitet i hverdagen. Der er rig mulighed for kompetenceudvikling og mulighed for hjemmearbejde. Åbenhed, integritet og professionel tilgang er kendetegnende for vores arbejdskultur. Vi har en uformel omgangstone, og det er vigtigt for os, at du trives og har det sjovt på arbejdet.

Ansøg nu!

Din nye arbejdsplads vil være på vores smukke rådhus, beliggende på torvet i Køge. Her har du adgang til en personalekantine med lækker, sund og økologisk mad.

Vi søger som udgangspunkt en medarbejder på fuld tid og tilbyder løn- og ansættelsesvilkår i overensstemmelse med dine kvalifikationer og erfaring. Startdatoen er 1. januar 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Hvis dette lyder som noget for dig, er du velkommen til at kontakte os for yderligere information ved at ringe til enten personalejuridisk konsulent Tina Bolbjerg Winther-Nielsen på tlf. 6116 7954, souschef Mette Borella Jensen 2812 2857 eller HR-chef Karen Marie Olsen på tlf. 2032 4956.

Uanset din alder, køn, race, religion eller etnicitet, opfordrer vi dig til at ansøge om stillingen. Ansøg hurtigst muligt, senest inden den 15. november 2023. Vi afholder løbende 1. samtaler, og vi forventer at holde 2. samtaler den 21. november 2023.

For at ansøge, klik på "Søg stillingen" og vedhæft din ansøgning og CV.

Lær mere om Køge Kommune på www.koege.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930512

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet