Servicedesk medarbejder der brænder for brugersupport

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en serviceminded IT supporter til vores servicedesk medarbejder. Du brænder for support af brugere og er klar til at være en del af vores vagtordningen om aftenen og i weekender. Hvem er vi?

IT servicedesk består af ca 6 medarbejdere. Vores fokus er at hjælp medarbejderne i Køge kommune med deres IT udfordringer hurtigt og effektivt, så de kan løse deres opgaver i relation til borgere, virksomheder og politikere. Du motiveres af at yde brugersupport, er tålmodig og god til at møde brugerne i øjenhøjde. I servicedesk varetager vi 1. level og 2. level support til kommunens ca. 4000 ansatte. Vores ambition er at løse mest muligt ved den første henvendelse. Vi yder primært support over telefon og med værktøjer som fx teamviewer. Du skal forvente at have 3 ugentlige telefonvagter i tidsrummet 7:30-15:15. Vi yder også support til brugere, der møder fysisk op i vores walk-in og til brugere der har sendt fejl og forespørgsler ind til vores sagssystem. Vores sager og henvendelser er mangeartede ligesom brugerne spænder bredt både fagligt og kompetencemæssigt.

Supportvagtordningen dækker akutte telefonhenvendelser i tidsrummet 15:15-22:00 på hverdage samt telefonvagt lørdage og søndage. Som supportvagt har du vagt en uge af gangen, hver 4. uge. Du forventes, at indgå i supportvagtordningen efter en passende indkøring.

Servicedesk er en del af IT Supporten (ca 15 personer) under IT og Digitaliseringsafdelingen. Vi arbejder efter standardiserede procedure og ydelser med udgangspunkt i ITIL. Servicedesk yder support på pc’er, programmer, telefoner og tablets – og vi hjælper med indkøb af ikke standardiserede varer. Vi har ansvar for brugervejledninger og kommunikation via vores intranet.

Hvem er du?
  • Du brænder for service, er udadvendt, serviceminded, smilende også når det hele brænder på.
  • Du er villig til at påtage dig supportvagten hver 4. uge.
  • Du kan have mange bolde i luften, og tager ansvar for at fuldføre opgaverne på en for brugerne tilfredsstillende måde.
  • Du er uddannet IT supporter og har en god IT teknisk forståelse og teknisk flair
  • Du er en fordel hvis du har erfaring med at yde service i en servicedesk/helpdesk funktion.
  • Du har et godt kendskab til typiske supportopgaver, Microsoft miljøer, O365, netværk og AD.
  • Du har erfaring med at arbejde i et sagsstyringssystem. Vi anvender Topdesk.
  • Du er struktureret og god til at arbejde efter fastlagte procedure. Vi lægger vægt, på at alle sager registreres og besvares.
  • Du kan begå dig over middel på dansk i skrift og tale – og være god til at formidle i et for brugerne forståeligt sprog
  • Du har kørekort til personbil
Hvad tilbyder vi?

Vores servicedesk er selvkørende og arbejder som et team med høj grad af egenplanlægning. Vi sidder sammen fysisk, så det er nemt at videndele og hjælpe hinanden. Vi anvender bl.a. Microsofts Teams chat til dialog og videndeling.

Ansøgning og kontakt

Vi modtager kun ansøgninger digitalt, og kun ansøgninger på dansk kommer i betragtning. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920863

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet