Social- og Sundhedsassistentelever med SSH-baggrund til Køge Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at give Køges Kommunes borgere en god livskvalitet? Bliver du motiveret af høj faglighed og ansvar? Har du lyst til at kombinere din uddannelse med praktisk erfaring?

Så har vi en spændende elevplads til dig.

Vi søger social- og sundhedsassistentelever til Køge Kommune, og vi garanterer elevplads gennem hele uddannelsen.

Adgangskrav

Social- og sundhedshjælperuddannelse.

Hvem er vi?

Køge Kommune optager og uddanner løbende social- og sundhedsassistentelever.

Vores praktiksteder i hjemmeplejen, på plejehjem og i socialpsykiatrien har fokus på at skabe gode læringsmiljøer, ved at eleverne bliver en naturlig del af kollegagruppen.

I hvert praktikforløb vil du få en vejleder, som sikrer, at du når dine praktikmål gennem ugentlige vejledningssamtaler og planlagt studietid.

Der vil være mulighed for at følges med kommunens Hverdagsrehabilitering.

Vi har ligeledes fokus på god introduktion, så du som elev bliver helt tryg ved de opgaver, du skal udføre.

Vi tilbyder

I Køge Kommune vil vi gerne give vores borgere et godt og indholdsrigt liv, og som social- og sundhedsassistentelev er du med til at sikre dette.

Hos os får du et bredt indblik i stillingen som social- og sundhedsassistent, og dine opgaver og ansvarsområder vil udvikle sig i takt med dit uddannelsesforløb.

Som social- og sundhedsassistentelev kommer du ind i et uddannelsesforløb, som veksler mellem praktikforløb og skoleophold på en af ZBC´s afdelinger.

Praktikperioderne vil foregå i hjemmeplejen, på plejecentre i Køge Kommune, på sygehus og i psykiatrien.

Under hele uddannelsen er arbejdstiden 37 timer om ugen, og du må regne med aften- og weekendvagter.

Når du indgår en uddannelsesaftale med Køge Kommune, vil du få løn under hele uddannelsen.

Lønvilkår vil være efter gældende overenskomst med FOA.dk.

For at få voksenløn skal man være mindst 25 år ved uddannelsens start.

I uddannelsen vil du tilegne dig kompetencer i det tværfaglige samarbejde omkring borgeren ift. personlig pleje, aktiviteter og pårørendesamarbejde.

Derudover vil du blive fortrolig med:

  • Arbejde med borgere med fysiske og psykiske lidelser.
  • Arbejde med helhedspleje.
  • Tværfagligt samarbejde.
  • Arbejdet med rehabilitering, forebyggende og sundhedsfremmende initiativer.
  • Samarbejde med borgere og pårørende i svære livssituationer.

Når du er færdiguddannet som social- og sundhedsassistent, er der brug for dig, og Køge Kommune har en lang række stillinger, du kan varetage.

Du kan desuden bruge uddannelsen som springbræt til bl.a. sygeplejerske, fysioterapeut eller ergoterapeut.

Vi søger

Vi søger social- og sundhedsassistentelever, der er parate til at tage ansvar for egen uddannelse, og som har lysten til at lære nyt og afprøve det i praksis.

Vi ønsker, at du:

  • Er ambitiøs og engageret.

  • Bliver motiveret af høj faglighed og kvalitet i opgaveløsningen.

  • Interessere dig for mennesker i alle livssituationer.

  • Vil lære at samarbejde med borgere, pårørende og kolleger på tværs af faggrænser.

  • Vil med til at udvikle sygeplejen.

  • Er mødestabil, robust og fleksibel.

Uddannelsen starter den 31.07.2023 og varer i 28 måneder.

Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende.

Social- og Sundhedsassistent (koege.dk)

Hvis du kan se dig selv som social- og sundhedsassistentelev i Køge Kommune, skal du vide, at du er ventet og vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet 1, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.koege.dk/om-koege-kommune/job-hos-os/ledige-stillinger?hr=show-job/149066&linkref=109047&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837956

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet