BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du i gang med en videregående uddannelse og brænder for at gøre en forskel i en dynamisk og ambitiøs kommune? Har du har interesse og flair for it-systemer og de tekniske detaljer samtidig med, at du kan give støtte og supportere til andre brugere af systemet? Så er du måske vores kommende studentermedhjælper i HR-afdelingen, hvor du primært vil have fokus på digital onboarding.
Om jobbet:
I rollen som studentermedhjælper vil du være en nøgleperson i implementeringen og driften af vores nye digitale onboardingsystem. Din primære opgave vil være at rådgive og støtte ledere i kommunen i anvendelsen af systemet, samt sikre, at de alle får en god introduktion til den digitale onboardingproces. Dine arbejdsopgaver vil også omfatte mange andre HR-relaterede opgaver, men med hovedvægt på onboarding.
Arbejdsopgaverne omfatter bl.a. at:
• Rådgive og supportere kommunens ledere i brugen af det digitale onboardingsystem, HR-ON.
• Hjælpe med afholdelse af e-læringskurser og fysiske træningssessioner for ledere og andre relevante medarbejdere.
• Bidrage til udvikling og vedligeholdelse af onboardingsystemet, -processer og materialer.
• Udføre diverse administrative og praktiske opgaver i samarbejde med HR-teamet.
Vores afdeling:
HR-afdelingen i Køge Kommune er en del af Kultur- og Økonomiforvaltningen og består af 4 teams: HR-teamet, Lønteamet, Forsikringsteamet og Kantinen. Dine primære arbejdsopgaver vil ligge i HR-teamet, som består af fire jurister, tre udviklingskonsulenter, en arbejdsmiljøchef, HR-chefen samt en studentermedhjælper, som du kan sparre og samarbejde med. Afdelingen er præget af en kultur med god faglig dialog, og vi tilbyder en varieret hverdag med plads til udvikling og læring.
Vi tilbyder fleksibilitet i arbejdstiden og har forståelse for, at det særligt er nødvendigt under eksamenstider. Samtidig forventer vi fleksibilitet fra din side i mere tidskrævende perioder. Vi har derudover gode muligheder for evt. praktikforløb ifm. dit studie.
Vi forestiller os, at du:
• Er godt i gang med en videregående uddannelse – gerne inden for samfundsvidenskab eller digitalisering, administration, kommunikation i høj grad el.lign.
• Har stærke kommunikative færdigheder, både skriftligt og mundtligt.
• Har flair og interesse for IT samt erfaring med HR-systemer eller lyst til at lære nye systemer at kende.
• Er engageret, initiativrig og har lyst til at lære.
• Er fleksibel, samarbejdsorienteret og trives med nye udfordringer.
• Har interesse i at arbejde i en politisk styret organisation.
Derudover vil det være en fordel, hvis du har kørekort, da der kan forekomme kørsel til lokationer i kommunen. Der stilles en bil til rådighed i disse tilfælde.
Ansættelsesvilkår:
Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen, og arbejdstider aftales fleksibelt i samarbejde med dig. Stillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 2 år.
Aflønning sker efter gældende overenskomst.
Arbejdsstedet er Køge Rådhus med centralt placerede faciliteter og gode transportmuligheder.
Ansøgning:
Send din ansøgning og CV senest d. 14. december ved at klikke på "Søg stilling" på vores hjemmeside. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-udviklingskonsulent Anna Louise Damgaard Møller på tlf. 21 56 37 60 eller anna.moller@koege.dk
Vi forventer at afholde ansættelsessamtale d. 19. december, med ønsket opstart i starten af januar eller hurtigst muligt.
Køge Kommune stræber efter at fremme ligestillingen og opfordrer personer uanset alder, køn, race, religion eller etnicitet til at ansøge om stillingen
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951062