Teamkoordinator søges til Frisk-Pust Støtte & Akut Team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at skabe en meningsfuld hverdag for borgerne i Frisk-Pust Støtte & Akut Team? Kan du skabe trivsel, udvikling og følgeskab i forandringsprocesser? Falder koordinering, planlægning og godt samarbejde dig naturligt? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Om Frisk-Pust Støtte & Akut Team

Frisk-Pust Støtte & Akut leverer skræddersyede løsninger til mennesker med komplekse problemstillinger. Vores borgere er ofte præget af psykiatriske diagnoser, mistrivsel, adfærdsudfordringer og udviklingsvanskeligheder, som vi hjælper med at genoprette og udvikle i et hjemligt relationsorienteret rum med rammer, struktur, omsorg og anerkendelse. Vi tror på, at ikke to mennesker er ens og vi tilpasser derfor indsatsen til den enkelte i tråd med recovery-orienteret rehabilitering. Vi arbejder i teams omkring den enkelte borger, så der sikres stabilitet og genkendelighed i samarbejdet mellem borger og personale. Vores værdigrundlag baserer sig på temaerne tryghed, personlig udvikling, selvbestemmelse og fleksibilitet.

I Støtte & Akut Team tilbyder vi bo- og støtteindsatser til borgere, som har brug for en særligt tilrettelagt og individuel ramme - og vi kan sætte hurtigt ind, når behovet er der.  Vi yder pt. støtteindsatser i Køge, Dianalund og Roskildeområdet. Vi yder akutanbringelser, støttekontaktperson og efterværn til unge samt støttekontaktpersonsordning til voksne.

Da vi har tilgang af borgere, søger vi lige nu en teamkoordinator, der kan understøtte teamlederen i at sikre den fornødne kvalitet af den daglige pædagogiske indsats. Vores kernefunktion i Støtte & Akut Team er at vi er omstillingsparate, hvilket betyder, at teamkoordinatoren skal være indstillet på at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor der skal varetages akutte henvendelser fra vores samarbejdspartnere og få borgerne indkørt trygt og godt ind i vores tilbudsrammer. Nøgleord for stillingen er derudover fokus på faglighed, dokumentationspraksis og udvikling. 

Vi håber at høre fra dig, der kan se dig selv i følgende

Vi forventer, at du har en relevant pædagogisk uddannelse og erfaring med arbejdsopgaverne - enten har du haft rollen som koordinator på social- eller psykiatriområdet, du har været fagansvarlig eller lignende. Hvis du har erfaring fra socialpsykiatriske indsatser i praksis, vil det med sikkerhed være en kæmpe fordel. Vi forestiller os, at du har en struktureret tilgang til dit arbejde, og at du har en bred viden om målgruppen og relevante metoder. Derudover ser vi det som nødvendigt for at fungere godt i stillingen, at du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, da du dagligt vil være i kontakt med medarbejdere, interne og eksterne samarbejdspartnere.

Koordinatorens opgave er at assistere teamlederen i at sikre kvalitet i den daglige pædagogiske indsats på de forskellige matrikler. Du skal kunne arbejde i en hverdag, som er foranderlig og uforudsigelig og kunne prioritere de vigtigste opgaver nu og her. Som koordinator får du opgaver og prioriteringer fra teamlederen, og i fællesskab sætter I retningen for den pædagogiske indsats i Støtte & Akut Team. Opgaverne er mangeartet, men kan bestå af følgende:

  • Sikre opdatering og anvendelse af diverse pædagogiske arbejdsredskaber og procedurer i fagsystem
  • Udfærdige statusskrivelser til opfølgningsmøder samt deltage heri
  • Sikre kvaliteten af den skriftlige dokumentation i samarbejde med det pædagogiske personale
  • Medansvarlig ved vagtplanlægning og registrering af vagter digitalt
  • Forestå indflytninger ved nyindskrivning af borgere
  • Være en aktiv medspiller til sikring af godt arbejdsmiljø
  • Medansvarlig for at sikre formidlingen af nye tiltag og beslutninger ud til medarbejderne
  • Tage imod nye medarbejdere og sikre et godt onboarding-forløb.

Kørekort og egen bil er nødvendigt for at bestride stillingen og der skal påregnes kørsel mellem matriklerne i løbet af ugen.

Vi tilbyder dig

  • Ansættelse i en organisation i løbende udvikling, hvor fokus er på borgernes trivsel, faglige metoder og det gode samarbejde.
  • En ugentlig arbejdstid på 37 timer, fordelt på alle ugens hverdage. Løn aftales efter kvalifikationer. 
  • En arbejdsplads med dygtige og engagerede kollegaer, som alle bidrager ind i organisationen og opgaveløsningen. Du får en grundig introduktion med sidemandsoplæring. Vi afholder løbende interne og eksterne kompetenceudviklingsforløb, og vi prioriterer tværfaglig sparring og supervision. Sidst, men ikke mindst, bliver du en del af en arbejdsplads med et stærkt kollegialt sammenhold og godt humør.

Yderligere information og kontakt

Har vi vakt din interesse og kan du se dig selv i stillingen? Så send gerne din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via dette opslag eller job@frisk-pust.dk. Vi indkalder løbende til samtaler. 

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Emre Kutlu på tlf. 6131 0725 eller rekrutteringskoordinator Camilla Christensen på tlf. 6131 8899.

Følg os også gerne på LinkedIn og Facebook, hvor vi løbende opdaterer med nyheder fra organisationen. 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f9204cdf)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frisk-Pust ApS, Ølbycenter, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009785

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet