Vicevært / Handyman / Ejendomsservicetekniker

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at indgå i et team med et højt humør i fast job med mange varierende opgaver? Du starter ud i jobbet som vikar hvor du efter planen kan tilbydes fastansættelse efter 12 uger.

Vores kunde er et førende lagerhotel og transportvirksomhed, med moderne udstyr og store planer for fremtiden med nye faciliteter under opførsel. Du kommer til at opleve en nærværende ledelse og kollegaer med højt humør.  

Det er helt perfekt, hvis du har erfaring med;

Viceværtsopgaver, grøn vedligehold, Handyman eller opgaver som ejendomsservicetekniker.  

Du vil få skiftende mødested på to adresser i Køge samt ved nybygget lokation i Ringsted.

Du har mulighed for udkørsel i tilfælde af akutte driftsfejl, uden for normal arbejdstid, hvorfor du selvfølgelig bliver kompenseret.

Du taler og skriver dansk, samt behersker engelsk i tale.

Du kommer til at udføre planlagt vedligehold ud fra en opgaveoversigt i vores FM-system. Udføre mindre håndværksmæssige opgaver, Græsslåning, Rense tagbrønde på tag og rense tagrender vask af gulve i haller (med gulvvaskemaskine), test af brandslukningsudstyr, sprinkleranlæg / ugentlig - brandporte – ABA anlæg samt deltage i glatføre bekæmpelse i vinterperioden, november – februar

Du er proaktiv, når det gælder dine opgaver og kvalitetssikring heraf. Derudover er du god til at planlægge og sikre opfølgning på dine arbejdsopgaver. Du kan selv se opgaver når de opstår, og hvis der er en væg som trænger til maling eller

Du har gode samarbejdsevner. Du evner at arbejde sammen med mange forskellige mennesker på tværs af faggrupper.

Du har lyst til en hverdag, der rummer det brede arbejdsmarked, hvor kolleger har forskellige baggrunde og livserfaringer med i rygsækken.

Du har overblik i hverdagen. Det er vigtigt at du, i løsningen af dine arbejdsopgaver, har det store overblik,

at du formår at træffe de rigtige beslutninger og at omsætte dem til handlinger. 

Arbejdstiden ligger kl 7.00 til 15.30 mandag til torsdag og 14:30 fredag og timelønnen er jvf gældende overenskomst 166 kr. plus personligt tillæg hvis du er faglært eller kommer med nogle særlige kompetencer inden for faget. 

Du bliver en del af en afdeling på omkring 15 medarbejdere hvor de fleste arbejder i Jylland. Men du vil få én direkte kollega i Køge/Ringsted med hvem du koordinerer arbejdsopgaver og samarbejde i øvrigt.

Interesseret?

Lyder det som noget for dig så søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du skal uploade et cv. 
Du er altid velkommen til at kontakte HR & Salgskonsulent, Eskil, på +45 4121 1347, eller eskil.larsen@hartmanns.dk hvis du har spørgsmål.
Actief Hartmanns er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil. Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.

Søg Stilling

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ACTIEF HARTMANNS, Lautrupvang, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985182

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet