BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at fordele børn til Solrød Kommunes dagtilbud og levere en høj service til kommunens forældre? Er du samtidig god til administrative opgaver og digitale systemer? Så kan du blive vores nye administrative medarbejder.
Som administrativ medarbejder i sekretariatet vil du komme til at arbejde med vigtige administrative opgaver på 0-18 års området og særligt dagtilbudsområdet.
Hvad er dine opgaver
Som administrativ medarbejder hos os får du blandt andet følgende opgaver:
- Fordeling af pladser til daginstitutioner og dagplejen
- Være i dialog med forældre, dagtilbud og andre samarbejdspartnere og her levere en høj kvalitet både skriftligt og mundtligt
- Løsning af opgaver i KMD-institution og OPUS
- Understøtte dagtilbuddene i at bruge Aula
- Håndtere diverse administrative ad hoc opgaver på hele 0-18 års området
- Håndtere og finde gode løsninger på forældre- og andre henvendelser
Vi søger
Du må gerne have en baggrund som kontoruddannet med erfaring inden for offentlig administration, men du kan også være nyuddannet med kendskab til opgaverne. Det vil være en fordel, hvis du:
- Er god til og trives med meget borgerkontakt og at samarbejde med forskellige dagtilbud og deres forældre
- Har erfaring med og/eller flair for brug af digitale systemer, fx KMD-institution og SBSYS
- Har et godt overblik, er struktureret og trives i en hektisk hverdag og er samtidig grundig og omhyggelig i opgaveløsningen
- Kender dig selv - dine styrker og svagheder
- Har erfaring med dagtilbudsområdet
Hvem er vi
Du kommer til at arbejde i Sekretariatet Læring og Udvikling, som arbejder med drifts- og udviklingsopgaver på dagtilbuds- og skoleområdet i Solrød Kommune. Vi understøtter arbejdet med børn og unges læring og udvikling i dagtilbud og skoler, så kommunens børn og unge får stærke faglige og sociale kompetencer nu og i fremtiden. Du bliver del af adm. team, som arbejder med administration og økonomi på dagtilbuds- og skoleområdet, men kommer også til at arbejde sammen med de øvrige i sekretariatet og andre afdelinger i Solrød Kommune.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
I Solrød Kommune prioriterer vi fleksibilitet til medarbejderne i forhold til arbejdstilrettelæggelsen. Vi arbejder ud fra en udvidet flekstidsordning med Fleksibel Fredag, som indebærer, at Rådhuset er lukket for borgeradgang om fredagen. Som medarbejder kan du derfor frit vælge at holde fleksfri, arbejde hjemme eller på kontoret om fredagen.
Ansøgningsfrist
Hvis du ønsker at søge stillingen, skal vi have din ansøgning senest fredag den 9. juni 2023. Du søger stillingen via vores hjemmeside www.solrod.dk.
Ansættelsessamtaler
Vi afholder ansættelsessamtalerne den 21. juni og ønsker stillingen besat pr. 1. august 2023.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Lone Skovsbøll på tlf. 23248562 eller pædagogisk konsulent Louise Lerche på tlf. 56182063
I Solrød Kommune gør vi en forskel sammen med borgerne. Vi arbejder for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være det bedste sted at leve og bo. Som arbejdsplads er vi et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne på tværs af institutioner og afdelinger, og hvor du som medarbejder er en vigtig medspiller. Vi er i bevægelse og har hele tiden fokus på at lære og blive bedre. Vi tager ansvar for at løse opgaverne med blik for helheden, og du har som medarbejder indflydelse på løsningen af opgaverne og på din arbejdsplads.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SOLRØD KOMMUNE RÅDHUSET, Solrød Center, 2680 Solrød Strand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://solrod.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder-med-flair-for-digitale-systemer-som-trives-med-borgerko/kapzwn/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843818