BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Lager og Logistik virksomhed i Køge
- Administrativ medarbejder med kendskab til lager søges til servicedesk
Jeg søger 2 kandidater til 2 faste stilling igennem et Try & Hire vikariat med fast ansættelse efter 13 uger med opstart i løbet af de næste 14 dage (gerne i uge 25)
Vi har ordnede arbejdsforhold, du får en grundig introduktion og vi sikrer, at du kan udføre dit arbejde professionelt.
Vi er i et spændende marked, der udvikler sig. Kompetente og engagerede medarbejdere er vores vigtigste ressource til hurtigt at omstille os og gøre en forskel for vores kunder. Mennesker med forskellige baggrunde arbejder hos os. Du vil derfor være en del af en mangfoldig arbejdsplads, som bidrager til bedre resultater for forretningen.
Dine primære opgaver vil være at besvare tlf opkald in-house/out-house og håndtere administrative opgave, du vil arbejde fra din position bag service skranken der fungere som bindeleddet mellem lager/godsterminalen og backoffice. Her vil du skulle tage imod debriefing/modtagelse af chauffører –alm. skranke arbejde, styre/navigere eksterne/interne chauffører ”hvilken port skal de køre til for at læsse/losse plus rapportering samt indtastning af rapporter samt give en hånd med på terminalen ved spidsbelastninger et par gange om ugen.
Vi har en sund og god arbejdskultur med højt til loftet og derfor er det en fordel hvis du selv ser det som en vigtig faktor på din arbejdsplads og kan bidrager hertil.
Du vil blive oplært og støttet igennem hele perioden.
Opgaver:
Besvarer henvendelser pr tlf/mail.
Udskrivelse af ordresedler til dine kollegaer på terminalen.
Afrapportering af chauffører.
Ind-scanning af dokumenter.
Arbejde i Outlook samt andre it systemer.
Lettere afregning (debitor/kreditor)
Lønnen er 159,65,- plus fritvalgskonto og pension
Arbejdstiden er:
Mandag til fredag 08.00-16.00 (Fredag 15.30) Der vil være 1-2 lukkevagter om ugen fra 10.00-18.00 (aftales efter behov)
Er du interesseret ?
Send da et kort skriv om dig selv til min mail og vedhæft dit CV og jeg ringer tilbage, så tager vi en snak.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive en sms og jeg ringer dig op.
Mvh Jannik
Jannik.meyer@actief-hartmanns.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ACTIEF HARTMANNS, Lautrupvang, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: jannik.meyer@actief-hartmanns.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853708