BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du anlægsingeniør eller projektleder med erfaring inden for anlægsteknik og indsigt i vejanlæg? Har du lyst til at være en central aktør i udviklingen af infrastruktur og vejudbygningen i Køge Kommune?
Hos os kommer du til at arbejde med:
-
anlægsprojekter inden for vejområdet, herunder Borup omfartsvej.
-
indsigt i planlægning og design inden for vejområdet
-
teknisk tilsyn med anlægsprocesser på vejområdet
-
projektledelse
-
budget og tidsstyring.
Vores ønsker til dig
Vi forestiller os, at du har en baggrund som anlægsingeniør, vejingeniør, konstruktør, eller har erfaring som anlægsentreprenør eller er projektleder med indsigt i vejanlæg og infrastrukturanlæg. Derudover ser vi gerne, at du har følgende kvalifikationer:
-
kendskab til anlægsprocesser, materialekendskab, vejafvanding mv.
-
evne til tværgående samarbejde med plan, miljø og andre myndighedsområder
-
stærk kommunikationsevne, både skriftligt og mundtligt
-
evne til at organisere og planlægge eget arbejde
-
analytisk evne og god til at gennemskue teknisk komplekse projekter.
Lidt om os
Hvis du bliver valgt til jobbet, bliver du en af vores i alt 10 helt nye kolleger i Teknik- og Miljøforvaltningen på Rådhuset i Køge Kommune. Der er nemlig fart på udviklingen i kommunen. Vi har fx flere nye bydele på vej, og ambitioner om både at udvikle og at passe rigtig godt på alt det, vi allerede har: Vores veje, parker, byrum og ejendomme, vand og miljø - alt det, der betyder noget for de mere end 62.000 borgere, der bor i Køge Kommune.
I afdelingen Vej, Park og Byrum er vi samlet set ca. 130 medarbejdere. Som anlægsingeniør vil du blive tilknyttet team Anlæg og Myndighed, som fungerer som bygherre på mange infrastruktur- og naturprojekter samt håndterer vejmyndighedsopgaver.
Er det dig, vi vælger, kan du se frem til:
-
gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling, og en hverdag, hvor du sammen med engagerede kolleger kan gøre en forskel på et område med stor, politisk bevågenhed. Du vil få mulighed for at skabe dig et bredt netværk internt i kommunen.
-
vi er en familievenlig arbejdsplads, hvor fleksibilitet er i højsædet. Og så går vi ikke af vejen for at holde en hyggelig personalefest i ny og næ.
-
en stilling på 37 timer om ugen med flekstid, efteruddannelse og flere unikke medarbejderfordele via kommunens personaleforening og feriefond. Løn forhandles efter gældende overenskomst, med mulighed for individuelle kvalifikationstillæg.
-
at arbejde på Køge Rådhus, som ligger i Køge Bys hyggelige centrum med kun et par minutters gang til stationen og gode personaleparkeringsforhold. Hvis du tager toget fra København H, går der kun 30 minutter, til du kan hente dagens første kop kaffe i vores hyggelige kaffespot. Der er også mulighed for hjemmearbejdsdage, og arbejder du i toget, kan det efter aftale tælle med som arbejdstid.
Din ansøgning
Send din ansøgning så vi har den senest den 5. januar 2024 kl. 12.00. Du skal ansøge online ved at klikke på "søg stillingen", og vedhæfte din ansøgning, CV og eventuelle andre relevante dokumenter (herunder ansættelsesdokumentation fra evt. tidligere arbejdsgivere).
Vi forventer at 1. samtale afholdes i uge 2 og 2. samtale i uge 3. Forventet ansættelse er 1. marts 2024.
Køge Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949545