Brænder du for at arbejde med administrative opgaver, har flair for økonomi og trives med at vejlede og støtte borgere, som har behov for hjælp? Så kan vi tilbyde en afvekslende hverdag i et godt og velfungerende team.
Teamet består af 7 medarbejdere, som varetager opgaver for henholdsvis Myndighed Ældre- og Hjælpemidler og Myndighed på Socialområdet. I teamet varetages flere forskellige administrative funktioner, som bl.a. er, bevilling af handicapkørsel, håndtering af afregning for bl.a. midlertidige døgnpladser, private leverandør, men også opgaver som knytter sig til bl.a. bevillinger indenfor specialtandpleje, omsorgstandpleje og håndtering af ansøgninger og bevillinger indenfor socialanviste, ældre- og plejeboliger.
Teamet bistår hinanden på tværs af faglige opgaver, men man skal også forvente selv at sidde med selvstændige opgaver og ansvar for områder. Det vil derfor være en fordel at have kendskab til Serviceloven på ældre- og socialområdet.
Vores jurist, som sidder i det administrative team, sørger for, at der løbende undervises og der gives herved mulighed for løbende kompetenceudvikling med mulighed for spændende drøftelser.
Vores kerneopgave er at understøtte og skabe forudsætninger for, at borgere i Køge Kommune kan udfolde deres potentiale for livskvalitet og mestring af eget liv.
Arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver vil primært være:
-
Fakturabehandling i regnskabssystemet OPUS
-
Opkrævninger for bl.a. borgeres tøjvask og midlertidige ophold
-
Behandle ansøgninger om handicapkørsel
-
Behandle ansøgninger om plejeorlov (SEL § 119) og ansøgninger om dækning af sygeplejeartikler mm. (SEL § 122)
-
Special- og omsorgstandpleje
-
Håndtering af registrering vedr. nødkald og nøglesystemer
-
Telefonisk kontakt og dialog med både borgere, pårørende og samarbejdspartnere
-
Du er uddannet indenfor kontor og administration og gerne erfaring med kommunale administrative arbejdsopgaver
-
Du har flair for håndtering af faktureringsopgaver
-
Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og kan lide at være i telefonisk kontakt med både borgere og pårørende
-
Du har erfaring med kommunale administrative opgaver, og er god til skriftlig formidling, så borgere og medarbejdere forstår det
-
Du skaber gode samarbejdsrelationer, og kan kommunikere med mange målgrupper og fagligheden
-
Du kan arbejde systematisk, målrettet og helhedsorienteret
-
Du har et godt humør, og er imødekommende
Hvem er vi?
Vi er et udviklingsorienteret team, som arbejder på at sætte vores faglighed i spil og give borgerne i Køge Kommune en sagsbehandling med høj kvalitet.
Vi vægter arbejdsmiljøet højt, hvor alle er i øjenhøjde, og ønsker at styrke hinanden i det faglige fællesskab.
Vi tilrettelægger i høj grad selv vores arbejde og stræber efter at skabe synergier på tværs og understøtte kollegaer, ledere og politikere på en meningsfuld måde. Vi er ambitiøse og engagerede, og sætter pris på et godt grin og at have det rart.
Intensionen er, at borgere, pårørende og samarbejdspartnere oplever en hurtig og serviceminded betjening, der tilgodeser samtlige aspekter af lovgivningen samtidig med, at betjeningen af borgere opleves som god, sammenhængende og meningsfuld.
Hvad tilbyder vi?-
Et spændende og udfordrende job med stor grad af ansvar og afveksling
-
Gode muligheder for udvikling af faglige- og personlige kompetencer
-
Et team med fagligt engagerede og dygtige kollegaer
-
Fleksibilitet i forhold til hjemmearbejde og flekstidsordning, så der er plads til en god balance mellem arbejdsliv og privatliv
-
Mulighed for medlemskab af personaleforeningen
Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af myndighed Karina Falk Bernth på mobil: 40117653, mail karina.bernth@koege.dk, leder af Socialafdelingen Gitte Barlach på mobil: 20464158, mail gitte.barlach@koege.dk, eller faglig koordinator Lajla Osbech på mobil: 30710186, mail lajla.osbech@koege.dk.
Ansættelsessamtalen vil blive afholdt onsdag den 4. december 2024 på Køge Rådhus, Torvet 1, 4600 Køge.
Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med faglige organisationer, herunder regler om Ny løn.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6146686