Bliv en del af Henok Montage: Sælger med ansvar og passion.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at blive en del af et fantastisk team?

Er du en erfaren, udadvendt og ansvarlig sælger med mod på nye udfordringer? Vil du være med til at påvirke en spændende rejse i en virksomhed, hvor du kan gøre en reel forskel?

Så er det dig, Henok Montage søger!

Hvem er Henok Montage?

En virksomhed i vækst og får hele tiden nye kunder, de hjælper alle deres erhvervskunder med deres lagerindretning. Både med salg, montering og service. Lige fra lagerreoler, mezzaniner, lagerautomater, alt sikkerhedsforanstaltninger på et lager i hele Danmark og resten af Norden. Du bliver desuden en del af et firma med 15 fantastiske kollegaer, som arbejder over hele landet, du skal primært arbejde på Sjælland.

Som virksomhed tror de på, at et godt arbejdsmiljø er grundlaget for succes. Team består af dedikeret kollegaer, som hver dag arbejder sammen for at nå fælles mål. Hos dem er der højt til loftet, plads til smil, latter og personlig udvikling.

De har en flad organisation, hvor alle kollegaer har en stemme, og hvor beslutningsprocesserne er korte. Vores kultur er præget af åbenhed, samarbejde og en fælles ambition om at vækste og udvikle os sammen. De tror på, at vores succes bygger på ansvarlighed, engagement og kreativitet.

Så hvis du er fuld af positiv energi, har lyst til at snakke med (hjælpe) en masse kunder og kan styrer et projekt fra A til Å, så tøv ikke med at sende en ansøgning.

Vi tilbyder:

  • Spændende udfordrende arbejdsopgaver, hvor du driver hele salgs- og ordreprocessen
  • Mulighed for selv at påvirke retningen
  • En positiv hverdag, hvor vi hjælper hinanden – også når der er travlt
  • Et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar
  • Sociale arrangementer
  • God pensionsordning + Sundhedsordning
  • Individuel lønpakke – mulighed for bonus

Henok Montage forstiller sig, at du:

  • Tidligere har beskæftiget dig med salg – både opsøgende samt mersalg indenfor industriområdet.
  • At du som person er udadvendt, selvkørende, ansvarlig og initiativrig
  • Er aktiv og resultatorienteret med en god evne til effektivt at skabe nye relationer
  • Mindst har 5 – 10 års arbejdserfaring og gerne mere
  • Har erfaring med gennemførelse af projektopgaver og kan sælge en helhedsløsning for kunden
  • Kan koordinere materialeleveringer og opgaver mm.
  • Kan lide en travl hverdag og vil prioritere det gode samarbejde mellem kollegaer samt vores kunder
  • Perfekt hvis du kan tegne en indretningsplan – kendskab til DWG (drawing)

Desuden skal du:

  • Være omhyggelig, struktureret og et ordensmenneske
  • Kunne tale, skrive og forstå dansk – og meget gerne engelsk
  • Have kørekort B – da der er mulighed for at få stillet en bil til rådighed
  • Godt kendskab til MS Office pakke

Yderligere oplysninger

Har du brug for at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringschef Peter Gybel, the FOCUS på tlf.: 61 62 21 64 eller e-mail: petergybel@thefocus.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

the FOCUS ApS, Gymnasievej, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089162

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet