Bliv en del af holdet som Financial Controller hos BHS Logistics.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

VI SØGER EN FINANCIAL CONTROLLER - ER DET DIG?

Har du styr på tallene og kan lide en hverdag, hvor du får lov at udfolde din faglighed i en familieejet virksomhed, som en del af et team? Så prøv at læse med her!

BHS Logistics er en virksomhed i udvikling, og som Financial Controller hos BHS Logistics får du en enestående mulighed for at arbejde i et dynamisk miljø, hvor du vil blive udfordret og have ansvar for en bred vifte af finansielle opgaver. Vi værdsætter initiativ, gå-på-mod og en proaktiv tilgang, og vi tilbyder et inspirerende arbejdsmiljø, hvor du kan udvikle både dine faglige og personlige kompetencer. Hos BHS Logistics er der højt til loftet, og du vil blive en del af en familieejet virksomhed, med rødder helt tilbage til 1946, men hvor vi i dag er en moderne virksomhed med dygtige kolleger og spændende opgaver.

Måske er du en dygtig controller eller regnskabsansvarlig i dag, og drømmer om at udvikle dig med henblik på at avancere i din karriere? Eller måske er du allerede i en lignende stilling, og har lyst til nye udfordringer i en spændende branche? Uanset hvad, så læs videre og se, om du kan genkende dig selv.

Hos BHS Logistics enten i Rønne eller Køge søger vi lige nu en Financial Controller, som har lyst til at arbejde med følgende opgaver:

  • Lave månedsluk for selskaber på egen hånd
  • Konsolidering af regnskaber
  • Bogføring af anlæg, leasing og fællesomkostninger
  • Håndtering/bogføring af fakturabokse.
  • Momsindberetninger, momssandsynliggørelse, Afgifter, skat mv. og afstemning heraf
  • Kontere bilag og bogføre
  • Lave periodiseringer, hensættelser og korrektioner
  • Afstemning af konti inkl. balance
  • Opfølgning på betalinger samt rykkerprocedurer
  • Betaling af skat & kontakt til offentlige instanser
  • Kontrol af processer og data
  • Vedligeholde regnskabsprocedurer
  • Sparringspartner for regnskabsteam
  • Revision for selskaber
  • Likviditetsprognoser
  • Rapporter for tilgodehavender, gæld mv.

Vi forestiller os at du:

  • Har erfaring med alle ovennævnte opgaver
  • Har kendskab til vores økonomisystem Business Central / Navision er et stort plus
  • Kan skrive og tale engelsk
  • Er superbruger i Excel
  • Er god til orden og struktur i dagligdagen
  • Kan have flere bolde i luften
  • Bidrager positivt i et team og sætter pris på gode kolleger

Er du vores rette kandidat, som har en skarp forståelse og erfaring med regnskab, og som ønsker at udfordre dig selv i en spændende, international virksomhed, så glæder vi os rigtig meget til at høre fra dig.

Søg jobbet via nedenstående link

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BHS Logistics A/S, Vesthavnsvej, 3700 Rønne

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075403

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet