BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Økonomisk afdeling er den centrale økonomienhed i Køge Kommune, som har stort samarbejde med de decentrale afdelinger, som ikke har centraliseret økonomiopgaverne. Regnskabsteamet er et velfungerende team, som supplerer hinanden godt fagligt og personligt. Der er en god energi i teamet, så du skal være åben og trives med at tingene går stærkt.
I regnskabsteamet lægges der vægt på udvikling og god rådgivning af vores kollegaer i organisationen. Gennem vores økonomisupport rådgiver vi dagligt vores brugere i brugen af OPUS og regnskabstekniske spørgsmål. Men også gennem vores driftsopgaver, arbejder vi tæt sammen med sagsbehandler, projektledere mv., hvor vores fornemmeste opgave er at rådgive og kommunikere med samarbejdspartner/kollegaer, som ikke har økonomi, som deres kerneopgave.
Du vil få ansvaret for økonomiopgaverne på vores Sprogcenter og Center for dansk integration (CDI). Du vil være ansat på rådhuset og kunne sparre med kollegaer i teamet, men dagligt skulle løse opgaver for afdelinger, som ikke er placeret på rådhuset. Dette kræver derfor, at du en gang imellem også besøger afdelingerne decentralt og har øje for samarbejde og kommunikation på tværs af organisationen.
Arbejdsopgaver
Vi kan tilbyde en udviklende stilling, hvor der er mulighed for at få tildelt flere regnskabsopgaver i takt med din faglige udvikling.
Dine arbejdsopgaver vil primært være:
- Fakturabehandling, udlæg for Sprogskolen og CDI
- Opkrævninger for Sprogskolen og CDI
- Betalingstilsagn
- Bank og MobilePay administration
- Administration af betalingskort
- Styring, betaling og opkrævning af flygtningeboliger
- Ledsagerordning – håndtering af betalinger, kvalitetssikring af dokumentation og kontakt med både ledsagere og borgere
Hvem er du?
Du er nyuddannet eller begrænset erfaring inden for økonomi og regnskab. Du brænder for udvikling og har måske et godt øje for effektivisering og optimering af forretningsgange med udgangspunkt i AI.
Du har et stort gå-på-mod og er klar til at lære nyt og bidrage til teamets udvikling.
Du skal være åben og have mod på at gå i dialog med kollegaer på tværs af hele organisationen. Som en del af regnskabsteamet vil du ofte skulle samarbejde med andre afdelinger, hvor du skal kunne kommunikere klart og med øje for, at det er personer som ikke er økonomiuddannet. Din evne til at opbygge gode relationer og skabe dialog vil være en fordel.
Vi tilbyder:
- Et team med et godt fællesskab
- Mulighed for udvikling
- Fleksibilitet i forhold til hjemmearbejde, så der er plads til en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
- En organisation, hvor der er fokus på trivsel, og hvor vi værdsætter et godt arbejdsmiljø med plads til humor og fællesskab.
Stillingen er på 30 timer - du kan eventuelt senere gå op i timer eller aftale andet ved ansættelsessamtalen. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, herunder principperne om Ny Løn.
Kort om os
Økonomisk Afdeling består af knap 40 medarbejdere fordelt på tre teams.
Du vil blive ansat i regnskabsteamet, som er en stærk gruppe på 18 medarbejdere. Dine kollegaer er en god blanding af unge og erfarne medarbejdere.
Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, der arbejder ambitiøst med kommunens samlede regnskab og udvikling. Hvor faglighed og drift er et grundelementet for udvikling og vækst.
Ansættelsesproces
Vi forventer at afholde ansættelsessamtale den 21. november eller evt. løbende.
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133462