Bliv kontorelev med speciale i administration på Køge Handelsskole

dato

Drømmer du om at starte din karriere på en attraktiv og spændende arbejdsplads hvor, så har du nu muligheden for at blive kontorelev med speciale i administration på Køge Handelsskole.

På Køge Handelsskole skaber vi en attraktiv uddannelse for dig, hvor vores kerneopgave er læring og at gøre Danmark dygtigere.

Vi er en rummelig og mangfoldig arbejdsplads, hvor vi byder rigtig mange unge og voksne velkommen hver dag.
Din uddannelse vil blive både spændende og alsidig, da du kommer rundt i 3 forskellige afdelinger igennem din elevtid:

  • Studiecentret (administration, eksamensforberedelse, elevkontakt, skemaplanlægning mv.)
  • Økonomicentret (bogholderi, bogføring, fakturabehandling, lønudbetaling mv.)
  • KHS Kompetence (kursistregistrering, markedsføring, korrespondance med kursister og undervisere mv.)
  • 2. mdr. valgfri periode i en afdeling

I hver afdeling får du både mange selvstændige opgaver, og du indgår i hverdagen i de forskellige afdelinger.
I er altid 2 kontorelever i organisationen ad gangen. 
 

Det er en fordel hvis:

  • Du er selvstændig, nysgerrig og villig til at lære
  • Du har et godt kendskab til Office pakken, og ved hvordan du udtrykker dig i skrift og tale
  • Du er positiv af natur og sætter en ære i at hjælpe vores elever og kursister med deres spørgsmål og udfordringer

Kan du se dig selv indgå i en spændende hverdag som kontorelev på Køge Handelsskole, så tøv ikke med at søge.

 

Oplev stemningen som kontorelev på Køge Handelsskole, tryk på linket:

https://youtu.be/3uQtgk_HFKM

 

Ansættelsesforhold

Du har bestået eller forventer at bestå en EUX, HHX eller anden gymnasial uddannelse + EUS-forløb.

Uddannelsen som kontorelev veksler mellem praktik- og skoleforløb. Skoleforløbene foregår på Køge Handelsskole.
Du bliver tilknyttet en elevansvarlig, som laver din uddannelsesplan og følger dig hele din elevtid.
 

Du ansættes på fuld tid, svarende til 37 timer pr. ugen.

Løn i henhold til overenskomst mellem HK og finansministeriet.
 

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er mandag, den 10. februar 2025 klokken 08.00 med tiltrædelse 1. september 2025.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte elevansvarlig: Nicole Sewerin Espensen

på tlf. 91 34 66 96 eller mail: nise@khs.dk

 

Din ansøgning (som gerne må være en kort video på max. 20 sekunder) samt CV og dokumentation for uddannelse sendes elektronisk via https://khs.dk/om/job

Benyt knappen ”søg jobbet” nedenfor. Vi forventer at holde samtale i uge 9, 2025.
 

På Køge Handelsskole ønsker vi, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser udelukkende på kvalifikationer og kompetencer.

Som ansat på Køge Handelsskole bliver du en del af noget større. Køge Handelsskole huser foruden administrationen også HHX, EUX Business, EUD Business, KHS Kompetence, Caféen, Pedel- og rengøringsteamet.

Vi har til huse i Campus Køge med gode muligheder for offentlig transport.

Læs om os på vores hjemmeside  – og kig med i vores korte præsentationsvideoer:
https://khs.dk/
https://khs.dk/om/job

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Køge Handelsskole, Uddannelsesvej, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0c890613-48cf-4afa-b056-a993e981d213

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet