Vi udvikler vores serviceforretning og ser ind i en fremtid med mange spændende serviceopgaver.Derfor søger vi en dygtig og ansvarsfuld servicetekniker til vores kunder primært i det østlige Danmark og Sverige.Du bliver tilknyttet vores kontor i Køge, men kører som udgangpunkt ud fra eget hjem.Din primære opgave bliver servicering og installering af udstyr ved vores kunder i ind og udland. Du kan forvente mellem 40 og 60 rejsedage om året.
Er du teknisk dygtig og har viljen til at lære nyt?
Du behøver ikke have direkte erfaring med etiketterings- og mærkningsløsninger, så længe du har en positiv indstilling, lysten til at lære og specialisere dig inden for området.
Vores dygtige teknikere vil hellere end gerne lære fra sig og støtte dig gennem kontinuerlig sparring. Når du har opnået erfaring med vores anlæg, vil du indgå i vagtordningen.
Vi leder efter en kollega, der er imødekommende og med en løsningsorienteret tilgang sikrer vores kunder den bedst mulige service. Derudover forestiller vi os, at du:
- Enten er uddannet automatiktekniker eller elektriker.
- Erfaring med maskiner til etikettering og mærkning er en fordel, men bestemt ikke et krav.
- Er en problemknuser med et stort drive, der trives i en travl hverdag med mange udfordringer.
- Har erfaring med elteknisk fejlsøgning.
- Er flydende på engelsk i skrift og tale.
- Kan arbejde selvstændigt, omhyggeligt og trives med ansvar.
- Forstår at opbygge god kundekontakt og nyder samarbejdet med kunderne.
- Behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Frihed, ansvar og medbestemmelse
Som en del af vores team vil du nyde en række attraktive fordele og goder.
Her er blot nogle af dem:
- Mange gode muligheder for både faglig og personlig udvikling, da din udvikling og læring er en prioritet for os.
- Fleksibilitet i hverdagen, da du selv er med til at planlægge din tid.
- Firmabil, PC og mobiltelefon, der gør det muligt for dig at udføre dit arbejde effektivt og fleksibelt.
- Vores arbejdsmiljø er præget af gode og dygtige kollegaer, der er klar til at samarbejde med dig om at finde de bedste løsninger for vores kunder.
- Vi tilbyder et lønniveau, der afspejler dine kvalifikationer og indsats, samt en pensionsordning og sundhedsordning for at sikre din tryghed og velvære.
- Gennem HM Systems personaleforening kan du deltage i forskellige arrangementer for både medarbejdere og familie.
HM-Systems A/S som arbejdsplads
Hos HM Systems har vi en kundeorienteret tilgang, hvor vi tilbyder både standard- og skræddersyede løsninger inden for mærknings- og etikettingsløsninger til industrien. Vi er ikke kun en leverandør af produkter, men en partner, der fokuserer på at sikre vores kunders succes.
HM Systems er en del af HM Group, en innovativ aktør inden for etiketteringsmaskiner og printløsninger med en global tilstedeværelse og en stærk serviceprofil.
Vi er et dedikeret team på 60 medarbejdere, der brænder for at være førende inden for vores felt. Vi er stolte af vores danske produktion, der er kendetegnet ved kvalitet og pålidelighed.
I HM Group har vi to brands med hver deres målgruppe: HM Systems A/S i Haderslev og Collamat AG, som er placeret i Schweiz.
Lyder det som noget for dig?
Vil du være en del af vores serviceteam?
Kontakt Morten Heesch på telefon +45 2441 7805 eller via e-mail på mhe@hm-systems.dk for at høre mere om denne spændende mulighed.
Vi ser frem til at høre fra dig og byde dig velkommen til vores team!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
HM Systems A/S, Glentevej, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6161048