Bliv Teamleder hos Køge Kommune - Ledelse, indkøb og udbud i en dynamisk arbejdsplads

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om Køge Kommune som arbejdsplads
Få 4.000 nye kollegaer. Bliv en del af et stærkt, meningsfuldt fællesskab og vær med til at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger. Køge Kommune arbejder med en visionær strategi for fremtidens kommune, som giver mulighed for at løse opgaver på nye måder og med nye samarbejdspartnere.

Det personalepolitisk grundlag for Køge Kommune giver Køge Kommune en fælles retning for, hvordan vi sikrer en attraktiv arbejdsplads med et godt og trygt arbejdsmiljø på alle parametre. Det viser fx vejen for, hvordan vi omgås hinanden og skaber en arbejdsplads, hvor det er rart at være. Grundlaget understøtter også målet om, at Køge Kommune skal være en dynamisk arbejdsplads, hvor vi udvikler os og i samarbejde med hinanden styrker fagligheden. Grundlaget består af de fem unikke pejlemærker, som er udviklet af medarbejdere og ledere på tværs af arbejdspladser i Køge Kommune:

  • Åbenhed
  • Ordentlighed
  • Faglighed
  • Indflydelse og ansvar
  • Vækst og udvikling.

Har du stærke kompetencer inden for offentlige udbud og stor menneskelig indsigt og forståelse? Kan du se dig selv drive den daglige ledelse for to fagligt stærke teams på 13 personer, så er det dig vi er på udkig efter!

Om jobbet

Som teamleder for de to teams Indkøb & Udbud og Forsikring bliver din primære opgave at understøtte de faglige koordinatorer for de to teams i den daglige drift, samt at sikre faglighed og videre udvikling i de to teams. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Nærværende personaleledelse med afsæt i trivsel, samarbejde og udvikling
  • Kompetenceudvikling og løbende oplæring
  • Varetagelse af udbudsopgaver
  • Vidensdeling og samarbejde i de to teams
Om dig

Vi lægger stor vægt på, at du har praktisk erfaring inden for indkøb og udbud, og at du har erfaring med personaleledelse eller har den rette indstilling til at tage et det næste skridt i den retning.

Vi forestiller os, at du en relevant uddannelsesmæssig baggrund kombineret med solid praktisk erfaring. Af personlige kompetencer ønsker vi en teamleder, som

  • Evner at motivere og engagere medarbejderne, så der skabes et produktivt og positivt arbejdsmiljø
  • Kommunikerer tydeligt, lytter aktivt og formidler information effektivt til teamet
  • Arbejder struktureret og har styr på opgaver og deadlines, og kan give teamet det nødvendige overblik
  • Bliver et naturligt bindeled mellem medarbejdere og ledelse
  • Har økonomisk forståelse, god indsigt i budgetter og økonomiske sammenhænge for at sikre effektiv ressourceanvendelse
  • Er fleksibel på opgaver, tid og sted
Succeskriterier

Du vil lykkes som teamleder i Køge kommune, hvis du er en teamspiller, der bidrager positivt til arbejdsfællesskabet, har blik for samarbejdsflader og de organisatoriske sammenhænge samt for de politiske agendaer.
Det er også vigtigt, at du har lyst til at arbejde med dig selv som leder og bidrage til det tværgående arbejde i kommunen. Vi forventer, at du går proaktivt til ledelsesopgaven og byder ind i samarbejdet med alle de relevante kompetencer.

Om Afdelingen

HR-afdelingen er en del af Kultur- og Økonomiforvaltningen i Køge Kommune. HR-afdelingen består ud over de to teams Indkøb & Udbud og Forsikring af 3 øvrige teams: Konsulentteamet, Lønteamet og Kantineteamet, i alt ca. 60 medarbejdere. Du bliver en del af HR afdelingens ledergruppe og refererer til HR-chefen.

Din arbejdsplads vil være på rådhuset, som ligger på torvet i Køge.

Du tilbydes

Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, og du bliver ansat efter gældende overenskomst. Dine løn- og ansættelsesvilkår afhænger af dine kvalifikationer og erfaringsniveau og aftales med den forhandlingsberettigede organisation.

Personalekantine, hvor man kan købe sund og økologisk mad Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Medlemskab af en meget aktiv personaleforening med mulighed for indkøbsrabatter

Skal Køge Kommune være din næste arbejdsplads?

ISG Danmark varetager rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Partner Anne-Marie Rødbroe på tlf. 40 26 06 03.

Ansøgning og CV sendes til application.svane@isg.com med ref. nr. 103.339.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6082634

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet