Ejendomsafdelingen søger erfaren teamleder med byggefaglig baggrund

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En af vores dygtige teamledere har valgt at gå på pension, så vi har brug for dig som en del af vores ledelsesteam i Ejendomme.

I 2024 er der afsat 51,9 mio. kr. til mindre genopretningsopgaver og løbende vedligehold af Køge Kommunes ejendomme. Opgaverne er defineret, men de skal igangsættes og i den forbindelse er Ejendomme ved at overgå til digital udbudsform, så vi opnår en større gennemsigtighed i vores udbudsforretning.

Hvis du vil være med på denne rejse samtidig med at du har ledelsesansvaret for ca. 15 tekniske servicemedarbejdere i område nord og vest, som dækker Køge nord, Bjæverskov, Borup, Ejby, Gørlev, Lellinge, Slimminge og Vemmedrup, ja så er det dig vi har brug for.


Om stillingen

Teknisk service står for daglig drift, service og vedligeholdelse af de kommunale ejendomme i Køge kommune.
Du kommer derfor til at være en vigtig del af at sikre at kommunens bygninger er bedst muligt vedligeholdt.

Jobbet som teamleder indeholder opgaver såsom indhentning af tilbud, mindre udbudsopgaver og igangsætning af håndværkeropgaver. Der vil derfor også være administrative opgaver forbundet med stillingen og du skal være klar på bruger- og borgerkontakt.

Som teamleder skal du også være med til at udvikle medarbejderne i dit team. Herunder også være i stand til at sætte mål for den enkelte medarbejder og afholde MUS-samtaler m.m.

Du vil få ansvar for egne mål og derved også få budgetansvar for eget område.

Du bliver en del af et ledelsesteam i stadig udvikling, med 3 andre teamledere og du vil skulle referere til Ejendomschefen.

Erfaring og personlige kvalifikationer

Du har minimum 3 års dokumenteret ledelseserfaring fra lignende stilling i form af direkte og distanceledelse – også gerne fra den private sektor. Du har samtidig en faglig baggrund som håndværker, bygningskonstruktør eller lignende, og er rutineret bruger af Office-pakken, samt har lyst og evne til hurtigt at lære nye IT-systemer.

Vi ser derudover gerne at du har følgende personlige kvalifikationer:

  • Du har let ved at skabe relationer og er god til at indgå i dialoger

  • Du er løsningsorienteret og kan arbejde selvstændigt og effektivt

  • Du er tydelig i din kommunikation, både skriftligt og mundtligt

  • Du kan bevare overblikket i en travl hverdag hvor der kan opstå situationer der kræver at du er fleksibel

  • Du er en synlig og resultatorienteret leder som sammen med dine medarbejdere skaber resultater

  • Du betragter samarbejde med kollegaer og øvrige forvaltninger som en naturlig samarbejdsform

Lidt om os

Ejendomme er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen.

Ejendomsafdelingen har ansvaret for anlægsopgaver, herunder nybyg og større renoveringsopgaver, samt drift og vedligeholdelse af Køge kommunes ejendomme.
Vi er i alt 120 engagerede kolleger som er delt op i 5 afdelinger. Byggeafdeling, Teknisk service, Rådhusservice, Udlejningsejendomme og Rengøring.

Er det dig vi vælger, kan du se frem til:

  • en lederstilling i en organisation som konstant er i udvikling og som har en uformel og afslappet omgangstone

  • gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling

  • en spændende og alsidig stilling i en afdeling med høje ambitioner

  • du bliver en del af et proaktivt team der fremmer tværgående og effektive løsninger

  • vi er en familievenlig arbejdsplads, hvor fleksibilitet er i højsædet. Og så går vi ikke af vejen for at holde en hyggelig personalefest i ny og næ.

  • en stilling på 37 timer om ugen med fleksible arbejdsvilkår, efteruddannelse og flere unikke medarbejderfordele via kommunens personaleforening og feriefond. Løn og pension efter gældende overenskomst

Din ansøgning

Ansøgningsfristen er d. 3. januar 2024 kl. 12:00. Du skal ansøge online ved at klikke på ’’søg stillingen’’ og vedhæfte din ansøgning, CV og eventuelle andre relevante dokumenter. Efter aftale vil der blive indhentet referencer.

Første samtale afholdes d. 9. januar 2024 og anden samtale afholdes d. 15. januar 2024. Ved anden samtale vil du skulle løse en faglig problemstilling og du skal herefter præsentere løsningen for ansættelsesudvalget.

Stillingen ønskes besat d. 1. marts 2024.

Køge Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951385

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet