Engageret bogholder/regnskabsassistent til spændende IOT-virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Wireless Logic Nordic er en del af international koncern, hvor arbejdsopgaver går på tværs af landegrænser.
Koncernen er ejet af en engelsk kapitalfond med vores hovedkontor er i London
Økonomiteamet i koncernen spiller en nøglerolle, da der årligt opkøbes nye søsterselskaber internationalt.
Som bogholder vil du få ansvar for specifikke opgaver relateret til de grundliggende regnskabsfunktioner i virksomheden og være en nøgleperson i de daglige, måneds- og kvartalsudgangens regnskabs- og afstemningsprocesser.
Som en væsentlig del af et lille team vil årsafslutninger og de finansielle revisionsprocesser også være noget du naturligt bliver en del af.
Vi søger en bogholder som har lyst til at bidrage med engagement og erfaring til at hæve både sit eget og teamets kompetencer i forhold til at arbejde proaktivt og generelt optimere hverdagen for eksempel relateret til nyeste lovgivning og digitalisering af processer.



Daglige opgaver:
Kreditor- og debitorbogholderi
Debitorfakturering
Bogføring af ind- og udbetalinger
Afstemning af balancekonti for vores selskaber i Danmark
Bogføring og afstemning af mellemregning
Månedlige afstemninger af bank og udgiftssystem (PLEO)
Opgaver i forbindelse med månedsafslutning
Klargøring af materiale til revision

Din profil
Du har et positivt, proaktivt og hjælpsomt mindset og evnen til at arbejde godt på tværs af en række teams, samtidig med at du godt kan fordybe dig og arbejde selvstændigt på dine ansvarsområder.
I et dynamisk miljø er du i stand til nemt at flytte fokus og med sans for detaljer fanger du de små ”,0x”
Du har lyst til at optimere og digitalisere processer og er ikke bange for at komme med forslag til forbedringer.
Du får energi af at være en del af en lille virksomhed og have et agilt mindset til at assistere med ad hoc-opgaver.

Faglige kompetencer
Relevant uddannelse inden for økonomi, minimum 5 års erhvervserfaring
Superbruger i e-conomic og Excel.
Mellem-Super bruger i de øvrige Office-produkter.
Flydende i mundtlig- og skriftlig dansk samt mellem-højt niveau af engelsk i skrift og tale.
Koncernens forretningssprog er engelsk, men dansk i det daglige i det danske selskab).
Kendskab til norske og svenske regnskabsstandarder en fordel, men ikke afgørende

 

 
Vi tilbyder
Fantastisk team, både i Danmark og i koncernen.
Koncernen vækster årligt med nye opkøb af søsterselskaber hvilket åbner for nye faglige opgaver og ikke mindst nye kollegaer.
Vi er fokuseret på at udvikle vores medarbejdere løbende og skabe en kultur, hvor vi udfordrer dig med engagerende arbejde, og hvor jobbets alsidighed og interne kurser/ oplæring bidrager til din faglige udvikling.
Stillingen refererer til den nordiske økonomichef.
Hos Wireless Logic Nordic tilbyder vi ud over grundlønnen, pension hos Velliv, en sundhedsforsikring ved Tryg, en frokost- og frugtordning samt massageordning på kontoret.
Der er mulighed for hybrid arbejdsplads efter endt onboarding.

Vi er et team med let til latter, høj grad af selvstændighed i arbejdet og en uformel omgangstone med respekt for hinanden.



Spørgsmål til stillingen
For flere detaljer om jobbet eller virksomheden, kontakt venligst
Nordisk økonomichef
Camilla Nyborg Dannenberg
camilla.dannenberg@wirelesslogic.com
+45 2528 0805

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Wireless Logic Nordic ApS, Gymnasievej , 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: camilla.dannenberg@wirelesslogic.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875979

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet