BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en erfaren og vedholdende vagtplanlægger, der skal være med til at skabe de bedst mulige betingelser for at sikre trivsel hos borgerne og et godt arbejdsmiljø for medarbejderne.
Agerbækhuse er et døgntilbud for 48 voksne borgere med varige og komplekse psykiske og fysiske udviklingshandicap og ca. 125 medarbejdere + timelønnede vikarer. Herudover er der tilknyttet et aktivitetstilbud med 55 borgere og ca. 30 medarbejdere. Agerbækhuses medarbejdere og vikarer har primært pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund.
Din opgave bliver at sikre, at husene har de rigtige medarbejdere, med de rigtige kompetencer på arbejde. Samtidig ønsker vi at nytænke vagtplanlægningen og se på muligheder for at imødekomme medarbejdernes ønsker om fuld tid, faste arbejdsdage, differentierede weekendvagt-typer osv. Du skal arbejde tæt sammen med afdelingsledere og AMR i husene i udviklingen af arbejdsplanerne.
Som vagtplanlægger forventer vi at du:
Sikrer en fremadskuende og holdbar vagtplanlægning i overensstemmelse med arbejdstidsregler og overenskomster – herunder sikrer afvikling af ferie, afspadsering og anden frihed for medarbejderne
Udarbejder grundplaner med udgangspunkt i behovet i driften i de enkelte huse samt medarbejdernes ønsker til vagtplan.
Står for rekruttering af vikarer samt planlægning af deres oplæring
Står for daglig planlægning ved akut opståede ændringer
Står for daglig planlægning ved akut opståede ændringer
Taster afvigelser i OPUS Vagtplan
Arbejder med at nytænke grundplanerne
Samarbejder med det øvrige personale i administrationen om løsning af diverse ad hoc-opgaver.
Vi søger en kollega der:
Har erfaring med vagtplanlægning. Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig
Er god til at samarbejde og kommunikere – og er åben for at lære husene og deres behov at kende
Er struktureret, har et godt overblik og sans for detaljen
Kender til overenskomster og arbejdstidsregler – det er en fordel hvis du har kendskab til OPUS Vagtplan
trives med at arbejde selvstændigt, og som tager ansvar i opgaveløsningen
Vi tilbyder:
Selvstændig planlægning og indflydelse på opgaveløsningen
Mulighed for hjemmearbejdsdage
Indflydelse på ferieplanlægning, afspadsering mv.
En arbejdsplads med fokus på faglighed og udvikling
En arbejdsplads med et positivt og involverende menneskesyn
Tæt sparring med ledergruppen og administrationen
Mulighed for uddannelse og kurser
Mulighed for sparring med kollegaer på tværs i kommunen
Du bliver en del af Agerbækhuses administration. Du får et tæt samarbejde med afdelingslederne i husene samt med dine nære kollegaer i administrationen. Vi har en uformel tone og et socialt og imødekommende arbejdsmiljø, som vi forventer du vil bidrage positivt til.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32-37 timer. Løn efter gældende overenskomst.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913499