BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Da vores kollega går på barsel, søger vi en GIS-medarbejder til et barselsvikariat på mindst et år. Brænder du for GIS, kort-værktøjer og dataanalyse, og er du god til at sætte borgernes og brugernes behov i centrum, vil vi gerne høre fra dig.
I stillingen som GIS-medarbejder i TMF, vil du komme til at arbejde tæt sammen med kolleger fra alle forvaltninger. Derfor har vi brug for en kollega, der er imødekommende, nytænkende og er god til at formidle om et komplekst område, så alle kan få udbytte af det potentiale, som vores løsninger tilbyder dem.
Vores ønsker til din profil
-
Du er muligvis uddannet geograf, geoinformatiker, landinspektør eller lignende
-
Er samarbejds- og løsningsorienteret og kan lide at komme med dine konstruktive bud på, at løse de faglige udfordringer i en teknisk forvaltning.
-
At du har kendskab til grunddata og plandata.
-
Har erfaring med GIS, gerne QGIS.
-
Har fokus på at levere til sikker drift og kan komme i mål med dine opgaver.
-
Er udadvendt og god til tværfaglige samarbejder.
-
Er åben, kommunikerende, nytænkende og har humoristisk sans.
Dine arbejdsopgaver vil primært være
-
Drifte og vedligeholde vores registre (GeoDanmark, DKplan, DAR, Plandata m.v.).
-
Udarbejdelse af forskelige typer kortbilag, blandt andet til lokalplaner.
-
Rettelser af kortbilag i fx Adobe illustrator.
-
Være ambassadør for GIS-området i både Teknik- og Miljøforvaltningen og i vores andre forvaltninger, og være med til at få udnyttet og udbredt de potentialer, som der er indenfor området.
-
Gennemføre opgaver med dataindsamling, dataanalyse og visualisering af data, f.eks. i forbindelse med boligsocial monitorering.
-
Deltage i arbejdet med at forbedre vores arbejdsprocesser i forvaltningen ved øget digitalisering og optimeret dataanvendelse.
-
IT- og GIS-koordinering for Teknik- og Miljøforvaltningen.
-
GIS-dataindsamling, bearbejdning og analyse i tæt samarbejde med alle forvaltninger.
-
Udvikle og drifte vores webGIS løsning (Spatial Suite), der er et af forvaltningens grundlæggende sagsbehandlerværktøjer.
-
Koordinering og deltagelse i tværgående digitaliseringsprojekter.
-
Behandling af udstykningssager.
-
Dataansvar for DAR, BBR-registret og Plandata.
-
Smart-City, IoT, 3D-bymodeller, 3D-print og opmålinger og fotoopgaver med drone er eksempler på andre opgaver, som vi også arbejder med.
Du vil blive en del af vores fagligt og socialt stærke IT-GIS team, som udover dig består af to GIS-medarbejdere, en koordinator og en registerfører for diverse grunddata (DAR, BBR, ERPO mv.) Vi har en tillidsfuld teamkultur, som bygger på vores imødekommenhed og åbenhed. Vores omgangstone er uformel og præget af humor. De fleste af vores opgaver udfører vi for og i samarbejde med Plan, Byg og Miljøafdelingen og Vej, Park og Byrum.
Teamet er forankret i forvaltningens afdeling for Sekretariat og Udvikling, og du vil referere til Sekretariatschefen. Afdelingen varetager udover GIS en bred palette af organisatoriske og administrative støttefunktioner for hele Teknik- og Miljøforvaltningen: Ledelsesbetjening, dagsordenproduktion, kommunikation, GDPR, MED-organisations- og arbejdsmiljøopgaver m.m. Vi er i alt 14 medarbejdere, som har stor grad af berøring med resten af organisationen.
Vi tilbyder
Et etårigt barselsvikariat på 37 timer om ugen, fra 1. december 2024 til og med 30. november 2025, muligvis med et kortere eller længere overlap i perioden. Fleksibel og familievenlig arbejdstilrettelæggelse og rig mulighed for hjemmearbejde. Vi er også åbne for at evt. længere transporttid med offentlig transport, kan indgå som en del af din arbejdstid.
Løn efter gældende overenskomstVi tilbyder og har mange faglige udviklingsmuligheder, god personalekantine, gratis frugt og kaffe. Dit arbejdssted vil være på det charmerende Køge Rådhus i Køge midtby, som har adgang til personaleparkering, regional- og S-tog, og gode butikker lige om hjørnet. Vi er stolte af vores uformelle omgangstone, og vi mødes gerne løbende til hyggelige sociale arrangementer på arbejdspladsen. Vores store personaleforening har masser af rabatordninger, feriehusudlejning m.v.
Din ansøgningDu skal ansøge online via linket herunder. Vedhæft din ansøgning, CV og bilag, husk dokumentation for din uddannelse og evt. tidligere relevante erfaringer.
Vi skal have din ansøgning senest d. 17. oktober kl. 12.00.
Ønsket tiltrædelse snarest muligt, og senest d. 1. december 2024.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte sekretariatschef Stefan Lildal-Schrøder på telefon 20436975 (stefan.lildal@koege.dk) og har du faglige spørgsmål til stillingens indhold, kan du også kontakte GIS-medarbejder Anna Friis Bak på tlf. 56676291 anna.bak@koege.dk.
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen på arbejdsmarkedet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117679