BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Zealand søger en HR-medarbejder til vores HR- og lønafdeling.
Vi ønsker tiltrædelse d. 1. oktober 2024.
Vil du være en del af et fantastisk HR&Løn-team? Og kan du se dig selv i rollen som HR-medarbejder for en spændende arbejdsplads i rivende udvikling?
HR- og Lønfunktionen på Zealand arbejder for at understøtte ledelse og medarbejdere, samt sikre en sikker drift af vores HR- og Lønprocesser. Som ny medarbejder på Zealand vil du hurtigt opdage, at der er kort vej fra tanke til handling, og at der er rummelighed og imødekommenhed i forhold til udvikling og løbende forbedringer.
I Zealands HR- og lønafdeling er vi 5 kollegaer, der står klar til at byde dig velkommen i vores team.
Vores nye kollega er tiltænkt en række opgaver i en mangfoldig hverdag
Vi har en bred vifte af arbejdsopgaver i vores HR- og lønafdeling, og du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:
• udarbejdelse af ansættelseskontrakter til medarbejdere på flere forskellige overenskomster
• administrative opgaver i forbindelse med rekruttering, fastholdelse og fratrædelser mv.
• indberetning og kontrol af lønoplysninger i lønsystemet
• behandling af blanketter i blanketflow
• rådgivning af ledere og medarbejdere i personaleadministrative forhold
• administrative opgaver i forbindelse med lektorkvalificering for undervisere
• registrering og vedligeholdelse af data i vores personalesystem – Innomate HR
• løbende udarbejdelse af nøgletal inden for HR og løn
• diverse ad hoc opgaver.
Hvilken faglig profil søger vi?
Vi mangler en serviceorienteret administrativ person, som har relevant erfaring med HR- og lønadministration og processer i en til tider travl hverdag. Det er en fordel, hvis du har et godt kendskab til overenskomster, cirkulærer og bekendtgørelser og også har kendskab til SLS/HR-løn.
I HR&Løn-teamet er vi:
• udadvendte og evner at skabe en venlig og professionel dialog
• effektive og systematiske i vores opgaveløsning og opfølgning
• på forkant med opgaverne
• i stand til at arbejde selvstændigt
• kvalitetsbevidste og detaljeorienterede
• indstillet på en foranderlig hverdag
• enige om, at det det skal være rart at gå på arbejde
Vi håber, at du har de samme kvaliteter.
Praktiske oplysninger
Der er tale om en fastansættelse på fuld tid. Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst.
Arbejdsstedet er Zealand - Sjællands Erhvervsakademi, Lyngvej 21 i Køge, men der kan forekomme opgaver, der skal løses på vores øvrige lokationer efter behov.
Ansøgning, CV, kopi af eksamensbeviser samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via siden her – klik på knappen ’Søg jobbet’ nederst på siden for at ansøge om jobbet.
Vi håber, at vi kan få stillingen besat d. 1. oktober 2024. Søg gerne allerede i dag og senest den 14. august 2024.
Samtaler – 1. samtale er planlagt afholdt mandag, d. 19. august 2024 og 2. samtale er planlagt afholdt fredag d. 22. august 2024.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til leder af HR- og Løn Mie Holm Jørgensen på telefon 5076 2633/mail: mihj@zealand.dk eller HR-medarbejder Rikke Bernhardt Gershøj på telefon 5076 2785/mail: ribg@zealand.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset baggrund til at søge vores ledige stillinger.
Bliv en del af Zealand
På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.
Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.
Zealand er i 6 byer i Region Sjælland. Læs mere på Zealand.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Zealand - Sjællands Erhvervsakademi, Lyngvej, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6076706