HR-partner søges til spændende samarbejde i Køge Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du passion for at sparre med og hjælpe ledere med problemstillinger og udfordringer på HR-området samt at bidrage til udvikling af medarbejdere og organisation, så er du måske vores nye kollega.

Om jobbet
Køge Kommune er en organisation med stor fokus på gode relationer og faglighed. Som HR-partner i Køge Kommune kommer du til at arbejde tæt sammen med en række ledere især i Børne- og Uddannelsesforvaltningen og i Velfærdsforvaltningen. Lederne arbejder på institutioner og enheder rundt om i hele kommunen, og en række af lederne arbejder på rådhuset. Du bliver samtidig del af en HR-afdeling, hvor vi samarbejder og videndeler med hinanden i løsningen af administrative, juridiske og organisatoriske opgaver på HR-området.


Som HR-partner vil din opgave være at rådgive og hjælpe lederne med både at løse konkrete opgaver og strategiske udfordringer. Du får ansvar for at rådgive og sparre med ledere om konkrete personalesager, sygefravær, ledelse, arbejdsmiljø, lønforhandling, rekruttering, on-boarding, organisatorisk udvikling mm. Du kommer også til at samarbejde og forhandle med de faglige organisationer.


Køge Kommune arbejder med en visionær strategi for fremtidens kommune, som giver mulighed for at løse opgaver på nye måder og med nye samarbejdspartnere bl.a. i takt med, at vi frisætter dele af HR-området.


Om dig
Du har et solidt HR-fagligt fundament, og vi lægger vægt på, at du har praktisk erfaring som HR-partner. Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse. Erfaring fra politisk ledede organisationer og kendskab til offentlig forvaltning vil være en fordel.


Du vil lykkes som HR-partner hos os, hvis du som person er positiv, imødekommende og har let ved at opbygge tillidsfulde relationer, men også kan blive stående i modvind. Du har en åben og pragmatisk tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere og sætter pris på betydningen af samarbejde og vidensdeling. Din tilgang til arbejdet er procesorienteret, beslutningsdygtig og struktureret.

Om os
HR-afdelingen er en del af Kultur- og Økonomiforvaltningen i Køge Kommune. HR-afdelingen består af fem teams: Konsulentteamet, Lønteamet, Forsikringsteamet, Indkøb og Udbudsteamet og Kantineteamet, i alt ca. 60 medarbejdere. Du bliver en del af Konsulentteamet, som består af tre HR-partnere, to personalejurister, hvoraf den ene samtidig er souschef og leder af Lønteamet. Der er også tre HR udviklingskonsulenter og en arbejdsmiljøchef i Konsulentteamet. HR-chefen er din personaleleder.


Vi tilbyder gode muligheder for kompetenceudvikling og hjemmearbejde. Vi er en arbejdsplads med en uformel omgangstone. Vi har det sjovt og kan lide at gøre en forskel, når vi er på arbejde.


Din arbejdsplads vil være på rådhuset, som ligger på torvet i Køge. Vi har en personalekantine, hvor man kan købe sund og økologisk mad.


Mere information
Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, og du bliver ansat efter gældende overenskomst. Dine løn- og ansættelsesvilkår afhænger af dine kvalifikationer og erfaringsniveau og aftales med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi forventer, du kan starte hurtigst muligt.

Kontakt gerne HR-chef Karen Marie Olsen på tlf. 20 32 49 56, hvis du ønsker at høre mere om stillingen. Pga. ferie bedes du først sende en SMS med ønske om at blive ringet op.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Søg stillingen hurtigst muligt og senest 9. august 2024, kl. 12:00.

Vi forventer at holde 1. samtaler den 14. august 2024 og 2. samtaler den 27. august 2024.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.

Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV. Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6086325

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet