BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Junckers A/S søger en Intern Projektkonsulent til gulvafdelingen i Norden. Du har solid byggeteknisk erfaring og er en kompetent rådgiver i forbindelse med projektsalg af byggematerialer.
BAGGRUND
I forbindelse med et øget fokus på projektsalget af gulve i Norden oprettes en ny stilling som Intern Projektkonsulent i den interne salgsafdeling. Du får en nøglerolle i feltet mellem projekter, kunder, konsulenter, bygherrer mv. og en meget alsidig arbejdsdag med fokus på rådgivning, support, projekthåndtering og kommunikation både internt og eksternt.
STILLINGEN
Målsætningen for den nye konsulent er, at du aktivt skal medvirke til at øge salget og sikre fortsat stærke relationer til kunder og samarbejdspartnere. Du skal blandt meget andet arbejde med at optimere og effektivisere processer og arbejdsgange ifm. projekt- og ordrehåndtering, rådgivning og kommunikation samt skabe øget proaktivitet og salgsorientering i afdelingen.
Konkret kommer du bl.a. til at arbejde med:
- Daglig salgssupport til eksterne konsulenter i Norden, især i forbindelse med projekter, tilbudsgivning, ordrestyring og salgsindsatser.
- Action på og håndtering af leads fra Byggefakta, marketing og forhandlere samt projektoverlevering til konsulenter.
- Involvering i projektopstarts- og specifikationsfasen i tæt samarbejde med konsulenterne.
- Teknisk support og rådgivning af forhandlere, arkitekter, udførende og andre interessenter via telefonen, mail og Teams.
- Udarbejdelse af tilbud, ordrebekræftelser og leveringsplan på større projektordrer i tæt samarbejde med ekstern konsulent.
- Registrering af projektordrer i CRM-system samt løbende projektovervågning og sikring af rettidig kommunikation til relevant interessenter gennem projektforløbet.
- Proaktive salgsindsatser overfor forhandlere via telefon og mail.
- Udarbejde salgs- og kampagnemateriale i samarbejde med marketing.
- Dialog med Supply/produktionen angående leveringstider m.m.
Da der er tale om nyoprettet stilling vil du have stor indflydelse på den konkrete fordeling og vægtning af dine opgaver, og der vil blive taget hensyn til dine konkrete kompetencer og erfaringer.
KANDIDATEN
Det er vigtigt, at du har en solid byggefaglig baggrund samt erfaring med teknisk rådgivning og projektsalg i byggebranchen. Konkret lægges der vægt på, at du har/er:
- Solid erfaring med salg, rådgivning og service ifm. projektsalg i byggebranchen.
- Stor bygge- og konstruktionsteknisk viden – ideelt fra gulve, vinduer, beklædning eller lignende byggematerialer inden for ”tømrerområdet”.
- Godt kendskab til projektsalg og projektforløb i byggebranchen.
- En service- og løsningsorienteret personlighed som kan lide at have mange bolde i luften og trives med en stor snitflade både internt og eksternt.
- God til at optimere og effektivisere processer, så alle interessenter oplever den højest mulige kvalitet, præcision og pålidelighed i samarbejdet med Junckers.
- Struktureret og systematisk, har god talforståelse og erfaring med at anvende relevante IT-systemer i dit daglige arbejde.
- En udpræget relationsbygger, som, via din adfærd og kommunikation, skaber et stærkt fundament for et konstruktivt samarbejde både internt og eksternt.
- Har en relevant og sandsynligvis byggefaglig uddannelse eller konkret erfaring, som kan gøre det ud for dette.
Du kan have flere forskellige indfaldsvinkler til stilling. Du kan naturligvis sidde i tilsvarende rolle hos en byggevareleverandør eller i forhandlerleddet, men du kan også have erfaring fra en ekstern konsulentrolle med fokus på salg eller teknisk rådgivning eller have erfaring med service og rådgivning fra projekterings- og rådgivningsbranchen.
Det vigtigste er, at du brænder for service og rådgivning samt at du motiveres af at få tingene til at ske og sikre kvalitet og fremdrift i dine opgaver. Samtidig er det afgørende, at du er åben og samarbejdende i din tilgang til andre mennesker – både internt og eksternt – og at du er garant for stærke og langvarige relationer, konstruktivt samarbejde og åben dialog.
LØN, IT OG SPROG
Fast løn, pension, bonusordning.
Mobil, PC, Internetforbindelse.
Arbejdssted er hovedkontoret i Køge.
Bruger af MS Office og vant til CRM-system.
Gerne erfaring med Byggefakta eller tilsvarende.
Kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk både i skrift og tale.
Virksomheden
Junckers A/S er Europas største producent af massive trægulve og en af Danmarks største træindustrivirksomheder 320 medarbejdere på verdensplan. Virksomhedens primære mål er at fremstille produkter af højeste kvalitet på baggrund af en løbende dialog med arkitekter, bygherrer, entreprenører og udførende. Det er det tætte samarbejde med branchefolk, der gør det muligt for Junckers at bevare sin position som Europas førende leverandør af massive trægulve.
Junckers er aktiv inden for tre hovedområder: Massive trægulve til projektbyggerier og private boliger, specialgulve til sportshaller og et omfattende program af træplejemidler både til professionelt brug og DIY. Junckers er en 100 % danskejet virksomhed. Hovedsædet ligger i Køge, og produktionen foregår i Køge og Nørre Alslev. Junckers har egen salgsrepræsentation i 7 lande samt repræsentation via agenter og forhandlere i mere end 30 lande i Asien, Mellemøsten og Europa.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042260