BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Servicedesk medarbejder der brænder for brugersupport, er serviceminded og har lyst til at være en del af vores supportvagtordningen uden for alm. arbejdstid
IT servicedesk består af 6 medarbejdere. Vores fokus er at hjælp brugerne hurtigt og effektivt, så de kan løse deres opgaver i relation til borgere, virksomheder og politikere. Du motiveres af at yde brugersupport, er tålmodig og god til at møde brugerne i øjenhøjde. I servicedesk varetager vi 1. level og 2. level support til kommunens ca. 4000 ansatte. Vores ambition er at løse mest muligt ved den første henvendelse. Vi yder primært support over telefon og med værktøjer som fx teamviewer. Du skal forvente at have 3 ugentlige telefonvagter i tidsrummet 7:30-15:15. Vi yder også support til brugere, der møder fysisk op i vores walk-in og til brugere der har sendt fejl og forespørgsler ind til vores sagssystem. Vores sager og henvendelser er mangeartede ligesom brugerne spænder bredt både fagligt og kompetencemæssigt.
Supportvagtordningen er vores beredskab for akutte telefonhenvendelser i tidsrummet 15:15-22:00 på hverdage samt lørdage og søndage. Supporteren har vagt en uge af gangen, hver 4. uge. Du forventes at indgå i supportvagtordningen efter en passende indkøring.
Hvem er vi?Servicedesk er en del af IT Supporten (ca 15 personer) under IT og Digitaliseringsafdelingen. Vi arbejder efter standardiserede procedure og ydelser med udgangspunkt i ITIL. Servicedesk yder support på pc’er, programmer, telefoner og tablets. Vi hjælper med indkøb af ikke standardiserede varer. Vi har ansvar for brugervejledninger og kommunikation via vores intranet.
Hvem er du?- Du brænder for service, er udadvendt, serviceminded, smilende også når det hele brænder på.
- Du kan have mange bolde i luften, og tager ansvar for at fuldføre opgaverne på en for brugerne tilfredsstillende måde.
- Du er uddannet IT supporter og har en god IT teknisk forståelse og teknisk flair
- Du har et godt kendskab til typiske supportopgaver, Microsoft miljøer, O365, netværk og AD.
- Du har erfaring med at arbejde i et sagsstyringssystem
- Du er struktureret og god til at arbejde efter fastlagte procedure. Vi lægger vægt på at alle sager registreres.
- Du skal have kommunal IT erfaring.
- Du skal have erfaring med at yde service i en Servicedesk. Vi anvender Topdesk.
- Du kan begå dig over middel på dansk i skrift og tale – og være god til at formidle i et for brugerne forståeligt sprog
- Du har kørekort til personbil
Vores servicedesk er selvkørende og arbejder som et team med høj grad af egenplanlægning. Vi sidder sammen fysisk, så det er nemt at videndele og hjælpe hinanden. Vi anvender bl.a. Microsofts Teams chat til dialog og videndeling.
AnsøgningVi modtager kun ansøgninger online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Vi forventer at holde samtaler i uge 27-29.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet 1, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.koege.dk/om-koege-kommune/job-hos-os/ledige-stillinger?hr=show-job/152785&linkref=116281&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854544