IT Supporter til skoleområde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en serviceminded IT supporter, der brænder for support af brugere, kan træne og rådgive samt deltage i udviklingsopgaver.

Dit primære arbejde vil bestå i support af og vejledning til skolernes IT vejledere. Du vil have servicedesk funktion, stå for vejledningsmateriale og indgå i udviklingsprojekter. Du vil være bindeled mellem skolerne og vores drift- og udviklingsteam. Brugerne henvender sig typisk via telefon og sager til vores servicedesk system. Vores ambition er at løse mest muligt ved den første henvendelse. Vi arbejder efter standardiserede procedurer og yder support med udgangspunkt i ITIL best practise.

Vi har på skoleområdet indført PC installation via Microsoft Intune og skolerne anvender Microsoft 365, som deres primære samarbejdsværktøj. I forbindelse med de årlige afgangsprøver vil du have call center funktion sammen med din nærmeste kollega. Du vil også være med til at facilitere og være tovholder i forbindelse med vores regelmæssige brugerforumsmøder på skoleområdet.

Hvem er vi?

Køge Kommunes IT support består af 15 medarbejdere, som yder support og løser opgaver for kommunens ca. 9000 brugere/4000 pc’er, fordelt på det administrative netværk og skolenetværk. Heraf er 3 personer dedikeret til support på skoleområdet. Du vil få ansvar for skoleområdet. Du vil også selv blive tilknyttet en skole, som IT vejleder ca. 1 dag om ugen. Resten af tiden vil du have base på Køge Rådhus. Køge Kommune har 17 skoler fordelt over et relativt stort geografisk område.

Vores skolesupport er meget selvkørende og arbejder som et team med høj grad af egenplanlægning. Vi sidder sammen fysisk, så det er nemt at videndele og hjælpe hinanden. Vi anvender bl.a. Microsofts Teams chat til dialog og videndeling.

Hvem er du?
  • Du brænder for at yde god brugersupport, er tålmodig og god til at møde brugerne i øjenhøjde.
  • Du er udadvendt, løsningsorienteret, serviceminded og smilende også når det hele brænder på eller bølgerne går højt.
  • Du er uddannet IT supporter og har en god IT teknisk forståelse og teknisk flair
  • Du er god til at kommunikere og gøre dig forståelig på dansk både mundtligt og skriftligt.
  • Du har et godt kendskab til typiske supportopgaver, Microsoft miljøer, M365, netværk og AD.
  • Det er en fordel, hvis du har viden om/erfaring med
    • Intune, pakketering af programmer
    • HTML programmering af web site
    • Microsoft 365
    • Azure AD og brugeradministrtion
  • Du har erfaring med at arbejde i et sagsstyringssystem. Vi anvender Topdesk.
  • Du er struktureret og god til at arbejde efter fastlagte procedure. Vi lægger vægt, på at alle sager registreres og besvares.
  • Du har kørekort til personbil
Ansøgning og kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Eriksen på tlf. 24 46 28 69.

Vi modtager kun ansøgninger digitalt, og kun ansøgninger på dansk kommer i betragtning. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964788

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet