Klargøringsmedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Klargøringsmedarbejder til maskinudlejnings virksomhed i Køge

Har du haft beskæftiget dig med entreprenørmaskiner, lifte og små maskinel samt lign. Holder du af at tage ansvar og være selvstændig for egen opgaver samt være bindeleddet mellem klargøringen, værkstedet og kontoret ? – Hvis JA, så er du den person jeg gerne vil ansætte.

Vi er branchens bedste! Vi er Danmarks og Europas største materieludlejer. Vi har 28 afdelinger. Vi er cirka 350 medarbejdere. Bliv en del af holdet, vi mangler dig. Vi leverer servicerede og eftersynede maskiner, der sikrer maksimal effektivitet og pålidelighed til vores kunder

Jeg leder efter en klargøringsmedarbejder som er en nøglefunktion hos os i Køge, du brænder for faget og ser din næste arbejdsplads som stedet hvor du vil udvikle dig og bidrage til et i forvejen godt arbejdsmiljø.

Opgaven:

Når maskinerne og primært vores udlejet lifte kommer retur fra erhvervskunder, så skal de klargøres til næste udlejning – dvs. vask, tankning, teste om de er funktionsdygtige samt om der er sket skader).

Pakning af lifte til næste udlejning, sørge for at pladsen er pæn og ordentlig

Funktioner

  • Pakning af ordrer (dvs. maskiner til afhentning) derfor vil kendskab til maskiner være kærkomment. 
  • Generel orden på pladsen - Overblik og ordenssans. 
  • Mødestabil, det giver udfordringer når vi mangler folk, alle har en rolle, vi løfter i flok.
  • Fleksibel. Arbejdstiden vil være 07.00 - 15.00 (fre. 07:00 - 14:30) 
  • Udlejningsopgaver, du skal kunne begå dig IT-systemer. 
  • Præsentabel og udadvendt.

 

Profil

  • Skal tage ansvar
  • Arbejde struktureret
  • God til at planlægge (får lidt ansvaret for pladsen)
  • Har et positivt mind-set
  • Proaktiv
  • Har et godt overblik
  • Skal være god til dansk i skrift og tale
  • Have kørt
  • Truckkort er en fordel, men ikke noget krav

 

Det skal være "lysten" til jobbet som er alt afgørende da virksomheden vil støtte dig og vise dig hvordan man udfører opgaverne, du vil få alt den oplæring der skal til, så du på sigt vil udvikle nye og givende kompetencer som du og virksomheden vil få glæde af. Teamet består af 8-10 andre dedikerede personer som hjælper hinanden i mål med opgaverne.

God løn plus fritvalgsopsparing 11% og pension.

Så er du en person der værdsætter en dag med mange sjove opgaver i form at overstående og samtidig holder af at arbejde i et team der hjælper hinanden, så har jeg jobbet til dig. Du vil skulle til en samtale/rundvisning hos virksomheden, der er opstart i løbet af de næste 2 uger efter aftale.

Lyder overstående interessant så send en ansøgning og et opdateret CV til mig på denne mail Jannik.meyer@actief-hartmanns.dk - hvis du vil i betragtning til jobbet. 

Jeg holder løbende samtaler og kontakter kandidater der søger som beskrevet overstående dog kan en ansættelse ske hurtigt hvis den rigtig kandidat viser sig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ACTIEF HARTMANNS, Lautrupvang, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013312

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet