BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du både teknisk anlagt og har flair for service? Så er det dig, vi søger efter!
Jobbet som teknisk servicemedarbejder indeholder mange forskellige opgaver. Du vil komme til at arbejde med ind- og udvendig vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med eksterne håndværkere, pasning af udenomsarealer, tekniske installationer og ejendomsservice i bred forstand. Dit primære arbejdssted vil omfatte plejeboliger, så du skal derfor kunne lide at arbejde på en institution og møde mange forskellige mennesker, samt håndtere mangeartede opgaver.
Hvem er vi?
Ejendomsafdelingen hører organisatorisk til i Teknik- og Miljøforvaltningen. Vores kerneopgaver er at fastholde kommunens fysiske værdier, ved at vedligeholde og forbedre ejendomsporteføljen. Vi løser en bred vifte af opgaver på plejehjemmene, botilbud, skolerne, dagtilbuddene, øvrige institutioner, kulturbygninger og idrætsanlæg. Ejendomsafdelingen beskæftiger omkring 60 medarbejdere fordelt i 4 teams.
Ansættelse som teknisk servicemedarbejder vil ske i Ejendomsafdelingen, Team Velfærd, hvor du får ansvaret for nogle specifikke ejendomme og indgår samtidigt i et team med 1 teamleder og 12 tekniske servicemedarbejdere.
Hvem er du?
-
Du kan arbejde selvstændigt, effektivt og går efter de gode løsninger.
-
Du har erfaring med fremvisning, ind- og udflytning af boliger (primært fremvisninger af boliger).
-
Du kan bevare overblikket i en travl hverdag, hvor der opstår situationer, der kræver fleksibilitet.
-
Du har let ved at skabe dialog og er udadvendt.
-
Har evt. en uddannelse som ejendomsservicetekniker, håndværksmæssig baggrund eller lignende.
-
Betragter samarbejde på tværs som en naturlig samarbejdsform, herunder samarbejde med brugerne, beboere og kollegaer.
-
Vil indgå som en del af et team i stadig udvikling.
-
Har kørekort, minimum kategori B.
-
Betragter IT som et naturligt værktøj i dit arbejde.
Hvad tilbyder vi?
-
Et job i en organisation i konstant udvikling med en uformel og åben arbejdsform, hvor vi tager vores motto ”Gode folk – godt arbejde” seriøst.
-
Frihed under ansvar.
-
Godt 60 kollegaer i Ejendomsafdelingen, hvor vi har en god og effektiv arbejdsplads med godt humør.
Arbejdstiden er 37 timer. Arbejdstiden er mandag - torsdag 7.00 - 14.30, og fredag 7.00 - 14.00.
Ansøgning og kontakt
Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst
Teamleder Christian Henriksen på tlf. 24 23 13 01.
Seneste frist for ansøgning
Fredag den 15. september 2023 kl. 12.00
Samtaler forventes afholdt i uge 38 med tiltrædelse den 1. november 2023, hvis muligt gerne før.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Løn, ansættelsesvilkår og pension efter gældende overenskomst. For alle ejendomsafdelingens medarbejdere gælder, at uanset hvad man primært er ansat til, skal alle være indstillet på at udføre de opgaver, der er behov for.
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet 1, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.koege.dk/om-koege-kommune/job-hos-os/ledige-stillinger?hr=show-job/160345&linkref=130613&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5896147