Køge Kommune søger projektleder til Ejendomsafdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Køge Kommune har en stor kapital i form af kommunale bygninger, og dem vil vi gerne passe på. Bygningerne skal driftes og vedligeholdes, og indimellem skal der udføres genoprettende vedligehold.

Vi søger en teknisk orienteret medarbejder, som sammen med kolleger fra afdelingen, kan påtage sig rollen som projektleder på opgaver indenfor bygningsmæssig drift, genoprettende vedligehold, samt mindre om- og tilbygninger. Og som også kan påtage sig at være projektleder på mindre nybygningsopgaver.

Køge Kommunes Ejendomsafdeling er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen. Afdelingen er placeret dels på Høgevej og dels på Rådhuset - begge steder i Køge. Vi varetager hele paletten af opgaver indenfor ejendomsområdet, herunder anlæg og nybyggeri, genopretning og drift, rengøring af kommunens ejendomme, ligesom vi også leverer ejendomsservice - både ude og inde.

Stillingen som projektleder er i Ejendomsafdelingens Team Byggeri.

Som ny medarbejder skal den rette person:

  • være projektleder på vedligeholdelses- og genopretningsprojekter samt mindre ombygninger i den eksisterende ejendomsportefølje.
  • levere beregninger og skitser til prissatte dispositionsforslag, og i mindre omfang projektere.
  • udarbejde udbudsbeskrivelser, indhente tilbud og kontrahere.
  • føre tilsyn med udførelsen af arbejderne.
  • udføre bygningsgennemgange og udarbejde tilstandsvurderinger.
  • samarbejde med og yde rådgivning til kollegerne i afdelingen og ”ude på ejendommene”.

Det er en stilling, hvor du skal være synlig internt i det kommunale samarbejde og overfor øvrige interessenter.

Vi forventer, at du har erfaring som projektleder eller lignende med en håndværksmæssig baggrund indenfor byggeri, suppleret med en uddannelse som fx byggeteknikker eller bygningskonstruktør eller lignende.

Herudover forventer vi, at du:

  • har indgående kendskab til arbejdernes udførelse, herunder fastlagte kvalitetskrav og normer.
  • kan dokumentere mindst 5 års erfaring med sammenlignelige opgaver.
  • betragter IT som et naturligt værktøj i dit arbejde.
  • er systematisk i din dokumentation.
  • har flair for positiv kontakt til alle interessenter - vi går efter de gode fælles løsninger.
  • besidder gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • er indstillet på en arbejdsdag, som ikke kun er på kontoret, men også rigtigt meget ude på kommunens ejendomme og byggepladser.
  • har en holdning til dit arbejde som er positiv, professionel og ansvarlig.

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du:

  • har erfaring fra politisk styrede organisationer.
  • kender Køge Kommune - eller er interesseret i at lære kommunen at kende.
  • har kendskab til DBD.
  • kan tegne i AutoCad (Revit) på brugerniveau.

Vi tilbyder

  • et spændende job i en organisation, hvor der er mulighed for at påvirke og videreudvikle ansvarsområder
  • en hverdag, hvor du sammen med engagerede kolleger kan gøre en forskel på et område med stor, politisk bevågenhed. Du vil få mulighed for at skabe dig et bredt netværk internt i kommunen.
  • stor selvstændighed i opgaveløsningerne og flekstid.
  • en familievenlig arbejdsplads, hvor fleksibilitet er i højsædet. Og så går vi ikke af vejen for at holde en hyggelig personalefest i ny og næ.

Ansættelsesvilkår

  • arbejdstiden er 37 timer ugentlig.
  • løn, ansættelsesvilkår og pension efter gældende overenskomst og principperne for ”Ny løn”, hvor vi vurderer dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgningsfristen er onsdag den 7. februar 2024 kl. 12:00. Samtaler forventes afholdt tirsdag den 20. februar 2024, men med forbehold for tidligere samtaler og eventuel indgåelse af aftale, hvis den ”perfekte” kandidat er blandt ansøgerne.

Stillingen er til ansættelse pr. 1. april 2024 eller gerne tidligere.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte teamleder Henrik Paaske Kjer på tlf. 28792410 eller på mail til henrik.paaske.kjer@koege.dk.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Køge Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972287

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet