Køge Kommunes Ejendomsafdeling søger en legepladsinspektør og flygtningekoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du praktisk anlagt, samarbejdsvillig og har flair for service? Så er det dig, vi søger!


Vi søger en ny legepladsinspektør, da vores nuværende legepladsinspektør, har søgt nye udfordringer internt i ejendomsafdelingen.

Jobbet som legepladsinspektør og flygtningekoordinator består bl.a. i at tilse og sørge for vedligeholdelse af legepladserne på alle skoler og institutioner i Køge Kommune. Dette indebærer udarbejdelse af den årlige legepladsrapport for hver legeplads samt igangsættelse og projektledelse af drift, ny anlæg og renovering af legepladserne.

Du vil også have ansvar for den løbende renovering og vedligeholdelse af Køge Kommunes midlertidige flygtningeboliger herunder de grønne områder. Dette indebærer bl.a. den daglige ledelse af den servicetekniker, der holder de grønne områder.

Ansættelse vil ske i Køge Kommunes Ejendomsafdeling, hvor skoler, daginstitutioner, midlertidige flygtningeboliger, plejehjem mv. hører under.

Vi forventer, at:

  • du kan arbejde selvstændigt, effektivt og går efter de gode løsninger.

  • du kan bevare overblikket i en hverdag, der kræver fleksibilitet.

  • du har let ved at skabe dialog og er udadvendt.

Vi tilbyder:

  • Et job i en organisation i konstant udvikling med en uformel og åben arbejdsform.

  • Frihed under ansvar.

  • Ca. 120 kollegaer i Ejendomsafdelingen.

  • En god og effektiv arbejdsplads med godt humør.

Søg stillingen hos os, hvis du:

  • er uddannet legepladsinspektør eller har håndværksmæssig baggrund.

  • betragter samarbejde som en naturlig samarbejdsform.

  • har kørekort, minimum kategori B.

  • betragter IT som et naturligt værktøj i dit arbejde.

Hvad er Køge Kommunes Ejendomsafdeling?

Køge Kommunes Ejendomsafdeling står for drift af kommunens bygninger. Organisatorisk hører vi til i Teknik- og Miljøforvaltningen. Ejendomsafdelingens kerneopgaver er at fastholde, forskønne og forøge Køge Kommunes samlede ejendomsdrift ved, at vedligeholde og forbedre kommunens fysiske værdier. Vi løser en bred vifte af opgaver i Køge Kommune. Vi er synlige på skoler, institutioner, plejeboliger, kulturinstitutioner og midlertidige flygtningeboliger.

Ansættelsesvilkår:


Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og løn.

For alle medarbejdere gælder, at uanset hvad man primært er ansat til, skal man være indstillet på at udføre de opgaver, der er behov for.


Ansøgningsfrist:


Den 20. februar 2024 kl. 12.00.

Samtale vil blive afholdt den 27. februar 2024.

Ansættelsesstart: Den 1. april 2024.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Køge Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.

Spørgsmål


Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst:


Christian Pedersen
Ejendomsafdelingen

Christian.m.pedersen@koege.dk
Tlf. 20416352

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980259

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet