BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du tænke dig en hverdag, hvor du har et tæt samarbejde med Regionschefen og sørge for at skabe stabile rammer i afdelingen? Som regionens kontorassistent, vil du få en varieret hverdag med mulighed for udnyttelse af dine kompetencer inden for planlægning, koordinering og økonomistyring i samarbejde med dine kollegaer i regionen.
Dine faglige kompetencer
- Du har relevant uddannelse/baggrund
- Du har god sans for økonomi
- Du kan varetage opgaven som regionens frontfigur, når der skal afstemmes kørselsafregning med ekstern transportvirksomhed
- Du kan varetage regionens telefonhenvendelser
- Du er fortrolig med Office-pakken
Dine nøgleopgaver
- Sikre en korrekt bogføring og fakturering i samarbejde med regionschefen
- Opretholde løbende kontakt til dine kollegaer i regionen for opfølgning på vigtige opgaver
- Udføre administrative opgaver i forbindelse med større møder, arrangementer og off-sites
- Støtte kontorets nuværende velfungerende processer og arbejdsgange samt være med til at udfordre og skabe mere effektive administrative processer
Dine personlige kompetencer
Du har et udpræget servicegen
Arbejder metodisk og kvalitetsbevidst med sans for detaljen
Du er struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
Kan håndtere information med loyalitet og fortrolighed
Er diplomatisk og har evnen til at støtte andre i samarbejdssituationer og sætte mennesker i første række ved at udvise respekt og være positiv overfor andre
Du er vedholdende, kvalitetsbevidst og sætter en ære i at udføre dit arbejde, så det lever op til den forventede kvalitet.
Du er socialt kompetent og det falder dig naturligt at løfte mange varierende administrative opgaver. Du har god humor og bidrager til det gode sociale arbejdsklima, hvor der er højt til loftet og aldrig langt til et godt grin.
Det er vigtigt, at du er god til at finde systemer til at opretholde god struktur, da arbejdspladsen bærer præg af adspredelse. Dine kollegaer er ofte ude af huset, hvorfor det er vigtigt, at du kan skabe en kobling mellem dem og kontoret. Derudover er du fagligt selvstændig og er tryg i at løse opgaver selv.
Arbejdstiden er på 37 timer ugentlig og vi tilbyder fleksible arbejdstider. Du kommer til at referere direkte til Regionschefen.
Har du spørgsmål til stillingen eller vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte Regionschef Søren E. Andersen på tlf. +45 4011 3627.
Der er ansøgningsfrist den 8. april, og vi vil løbende holde samtaler, så send endelig din ansøgning i dag!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Peab Asfalt A/S, Nordhavnsvej 2, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011741