BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at understøtte et team med ambitioner inden for opkrævning og rådgivning? Kan du lide at arbejde med opkrævning, rådgivning, kundekontakt og en masse faglige udfordringer, så er dette job måske noget for dig.
Vi søger en kollega til et vikariat på minimum to år med mulighed for forlængelse. Som vi indgå i et ambitiøst opkrævningsteam med stor fokus på rådgivning og faglighed. Vi søger en holdspiller, som er modig, nysgerrig og initiativrig, som kan arbejde selvstændigt, men også indgå i et team, hvor fælles opgaveløsning er vigtig. Du skal trives med at have mange bolde i luften og være omstillingsparat, hvis der kommer en opgave ind fra sidelinjen eller teamet står og har brug for hjælp.
Opkrævningsteamet er et team, som supplerer hinanden både fagligt og personligt. Vi lægger stor vægt på godt samarbejde både internt og med eksterne samarbejdspartnere, hvor der også er plads til fordybelse og selvstændige opgaver. I teamet brænder vi for faglig sparring og at løse opgaverne på den smarteste måde.
Arbejdsopgaver
Du vil indgå på lige for med de øvrige i opkrævningsteamet. Dine opgaver vil være, de opgaver, som bliver tilbage i kommunerne, på ejendomsskatteområdet og øvrig kommunal opkrævning:
- Rådgivning og vejledning af borgere, virksomheder og samarbejdspartnere via telefonisk og skriftlig kontakt
- Sagsbehandling i Ejerfortegnelsen
- Matrikel- og ejerlejlighedshændelser
- §§7 og 8 fritagelser
- Vurderingsændringer
- Årskørsel vedr. bidragsbillet
- Sagsbehandling vedrørende E-lån
Hvem er du?
Du er faglig dygtig og har gerne erfaring med offentlig opkrævning og ejendomsskatteområdet. Du brænder for at give god rådgivning og for kundekontakt. Der ud over håber vi, at du har følgende kvalifikationer og egenskaber:
- Er struktureret og trives i en hektisk hverdag med både drift, rådgivning og udvikling
- Kan arbejde både i team og selvstændigt og motiveres ved at skabe værdi og resultater sammen med andre.
- Har god it-forståelse og kan lide at arbejde med systemer og opsætning
- Det er en fordel hvis du har kendskab til SAP og KMD Structura
Stillingen er på 37 timer. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, herunder principperne om Ny Løn.
Kort om os
Økonomisk Afdeling består af ca. 50 medarbejdere fordelt på fire teams.
Du vil blive ansat i opkrævningsteamet, som er en stærk gruppe på 4 medarbejdere, hvoraf den ene går på barsel i 2024. Vi har allerede foretaget de personalereduceringer, som vi vurderer nødvendigt i forhold til de opgaver, som skal overdrages til andre myndigheder i 2024.
Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, der arbejder ambitiøst med kommunens samlede opkrævning, hvor faglighed og drift er et grundelementet for udvikling og vækst. Vi har et socialt arbejdsmiljø, hvor humor er vigtig.
Vi tilbyder en fleksibel arbejdstid med mulighed for at arbejde hjemme.
Lige nu blæser vindene særdeles gunstigt over Køge bl.a. pga. den geografisk gode placering i forhold til København. Vi har fået adgang til stort set al den udvikling, vi kunne ønske os, herunder regionens nye universitetssygehus, ny jernbane til København, hele byudviklingen i Køge Kyst-projektet og den nye bydel i Køge Nord. ”Sjællands nye kraftcenter” er Køge blevet kaldt.
Samtidig står Køge som de fleste andre kommuner over for en virkelighed, der byder på færre penge til at finansiere velfærd, større efterspørgsel på offentlige ydelser og færre hænder til at løse opgaverne. Derfor er der stor politisk opmærksomhed på automatisering og systemunderstøttelse, som redskab til at få mere ud af pengene.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963989