Marketingkoordinator til Zealand

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye marketingkoordinator? I Kommunikation på Zealand har vi brug for en ny kollega, der kan manøvrere, koordinere og orkestrere vores markedsføringsaktiviteter. Desuden skal du kunne mestre en proaktiv tilgang til employer branding og employer advocacy i vores organisation. Vi søger en god kollega, der har både faglige og personlige kompetencer til at videreudvikle, koordinere og sikre en fortsat sammenhæng i vores markedsføring og branding.

 

Hvis det klinger godt i dine ører, så læs videre. Der er nemlig en række egenskaber og kompetencer, vi leder efter i en ny kollega. Så hvis du kan genkende dig selv i nedenstående, så er det måske dig, vi leder efter:

·Du er en selvstændig holdspiller, der ikke kan lade være med at sparre med kollegaerne – både for at lære nyt og for at dele ud af din viden og ideer

·Du kan tage initiativ til at skabe sammenhænge mellem forskellige opgaver og målsætninger på samme tid. Du er nysgerrig og ser ofte nye muligheder, hvor andre ser begrænsninger

·Du har erfaring med projektledelse – og du trives i at være den koordinerende tovholder

·Du kan erkende dine egne grænser åbent og konstruktivt

·Du har viden om og en god fornemmelse for vores meget forskellige målgrupper og ved, hvilke spørgsmål der kan give brugbare og valide svar

·Du er teoretisk velfunderet i din faglighed og god til at folde teorien ud i praksis og konkrete tiltag

·Du er imødekommende og vil betegne dig selv som god til at netværke – både internt og eksternt

·Du bevarer overblikket, er struktureret og følger selv løbende op på dine opgaver med team og leder i en hverdag, der til tider kan være ekstra travl

·Du sætter en ære i at være en god ambassadør for din virksomhed

 

Praktiske oplysninger

Ansættelsen er på 37 timer/uge og sker i henhold til gældende overenskomst med Skatteministeriet.

Arbejdsstedet er i Zealands rektorat i Køge, men du vil skulle have en del opgaver ude af huset, ikke mindst på vores seks afdelinger på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, hvis du har egen bil.

 

Ansøgning, CV, kopi af eksamensbeviser samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via siden her – klik på knappen ’Søg jobbet’ nederst på siden for at ansøge om jobbet. Yderligere information om jobbet kan du få hos kommunikationsleder Nadja Camilla Salha på telefon 5076 2603.

 

Frister og samtaledatoer

Stillingen kan ansøges online frem til kl. 12.00 16/08/2023 Vi forventer at indkalde til samtaler umiddelbart derefter. Samtaler afholdes i ugen 34

Løn og ansættelsesvilkår

Vi vil gerne have stillingen besat pr. 1 oktober 2023

Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer/uge og løn forhandles på baggrund af gældende overenskomster.

 

Kontakt

Du er velkommen til at kontakte kommunikationsleder Nadja Salha på 50762603  for uddybende spørgsmål til stillingen.

 

 

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset baggrund til at søge vores ledige stillinger! 

 

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.

Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi, Lyngvej, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.innomate.com/InnomatePublicPagesMedarb/JobNotice.aspx?CompanyId=zealand&JobNoticeId=391

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881276

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet