Outbound Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med på et succesfuldt hold der sætter standarderne for online salg af fodboldudstyr på tværs af landegrænser? Trives du med medarbejderansvar? Har du erfaring med at optimere arbejdsprocesser på lageret?
Bliv en del af Unisport – en social ansvarlig virksomhed i stadig vækst og en af Europas førende online forhandlere af fodboldudstyr.

Personale-match søger for vores kunde Unisport A/S en Outbound Manager, en professionel spiller der vil være med til at understøtte Unisports fortsatte vækst og forventede håndtering af op mod 2 mio. ordre. Arbejdspladsen er beliggende i Køge, på deres nye p.t. 12.500 m2 lager.

Unisport er ledende på markedet indenfor online fodbold retailer i Norden og en global mediedestination for fodbold relateret indhold. De er i dag mere end 200 medarbejdere fordelt på 17 forskellige nationaliteter og driver webshops i 10 lande. I de kommende år fortsætter de deres ekspansive vækststrategi hen over Europa.

I rollen som Outbound Manager vil du få ansvaret for at lede og udvikle 2 afdelinger hos Unisport:
Pick & Pack Outbound lager samt returafdelingen.

Dine primære opgaver vil være

Daglig ledelse og udvikling af 50+ medarbejdere for herigennem at bidrage til den fortsatte succes for den samlede lagerfunktion samt udvikling af high performance teams.

Mandskabsplanlægning, så der til enhver tid er det optimale personale til rådighed, også i højsæsoner ift. EM, VM, Black Friday, jul etc.

Målestyringsenheder, KPIér, Lean samt udvikling af medarbejdere og teams.

At indgå i øverste del af ledelsen på lageret med direkte rapportering til Warehouse Manager.

Vi forestiller os at du

Har relevant ledelseserfaring fra lignende rolle, gerne fra produktionsvirksomhed eller anden e-com virksomhed.

Formår at lede og involvere dine medarbejdere i forandringsprocesser, da det er en holdpræsentation og derfor vigtigt at alle når i målsamtidig.

Behersker dansk og engelsk i både skrift og tale.

Det er en fordel hvis du har noget erfaring med automatisering og har en naturlig interesse for fodbold.

Kunden tilbyder

Du bliver en del af en danskejet international virksomhed i rivende udvikling, som kan fejre 30-års jubilæum til næste år.

Et dynamisk og engageret team, hvor viljen til forbedring er kombineret med en stolt kultur i et kreativt og professionelt miljø.

En spændende og selvstændig stilling, hvor du bliver en del af lager ledelsesteamet og referere til Warehouse Manager.

Lønpakken forhandles al efter baggrund og kompetencer + pension.

Ansøg stillingen i dag

Lyder ovenstående som noget for dig, så send din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål til stillingen, ud over det som er beskrevet, så kontakt Rekrutteringschef Susan Larsen fra Personale-match på tlf. 42511828. Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV.

Ansøg her

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PERSONALE-MATCH ApS, Rugvænget, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990901

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet