BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at hjælpe og støtte borgere med psykiske og fysiske funktionsnedsættelser, og mener du, at alle mennesker har ret til et godt og værdigt liv? Så er Agerbækhuse din nye arbejdsplads
Agerbækhuse er et § 108 og § 105/85 botilbud bestående af 7 huse med plads til i alt 47 borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Derudover har vi en §107 aflastningsplads.
Agerbækhuse søger ansvarsbevidste og fagligt dygtige medarbejdere, som har lyst til at arbejde ud fra en anerkendende og relationel tilgang. Vi er i gang med implementeringen af LA2u metoden, som er en fælles faglig tilgang. Denne faglige udviklingsrejse, kan du blive en del af! I arbejdet med borgerne, forsøger vi altid at tilstræbe borgernes perspektiv, uanset om kommunikationsformen er verbal eller nonverbal. Dine arbejdsopgaver vil være mangeartede og bestå af både pædagogiske opgaver, som taler ind i borgernes indsats- og delmål, samt sundhedsfaglige indsatsområder såsom personlig hygiejne, medicinhåndtering og et generelt helhedssyn på borgeren. Som medarbejder på Agerbækhuse, skal du i tæt samarbejde med dine kolleger, afdelingslederen, de pårørende og andre relevante samarbejdspartnere, sikre at de pædagogiske og sundhedsfaglige indsatser opfyldes ud fra den enkelte borgers behov. Borgerne har behov for både en pædagogisk- og sundhedsfaglig indsats i form af støtte til kommunikation og samspil samt omsorg og pleje.
Vi tilbyder:
- Introduktion til- og oversigt over dine arbejdsopgaver.
- Arbejdsfællesskab med erfarne og engagerede kolleger.
- Tværfagligt samarbejde med forskellige faggrupper.
- Tæt samarbejde med borgernes aktivitetstilbud
- En arbejdsplads med fokus på faglighed og udvikling.
- En arbejdsplads med et positivt og involverende menneskesyn.
- Et aktivt og velfungerende MED-udvalg.
- Faglighed, udvikling og mulighed for kurser/uddannelse.
- Indflydelse på din ferieplanlægning, afspadsering, m.v.
- Massageordning.
Dine arbejdsopgaver er:
- At udøve nærvær og omsorg overfor borgerne.
- At indgå i ’omsorgsgruppe’ omhandlende borgerne
- Sparring og refleksion med kolleger og afdelingslederen.
- Systematisk pædagogisk og sundhedsfaglig dokumentation i Nexus henholdt VUM.02 og FSII.
- Praktiske og administrative opgaver efter behov.
Vi søger kolleger der:
- Er uddannet pædagog eller pædagogisk assistent.
- Brænder for faglighed og udvikling, som tilgodeser borgerne.
- Kan indgå i et tværfagligt samarbejde, internt som eksternt.
- Forstår vigtigheden af et godt pårørendesamarbejde.
- Kan handle professionelt og empatisk i mødet med borgerne.
- Er selvreflekterende i arbejdet med borgerne.
- Besidder et humanistisk menneskesyn.
Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 32-37 t/u dækkende dag- og aftenvagter (+ weekend) i tidsrummet kl. 7.00-23.00. Der er mulighed for overvægt af dagvagter / aftenvagter efter ønske.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.
I forbindelse med ansættelse indhenter vi straffeattest.
Stillingerne ønskes besat snarest muligt.
Samtaler afholdes løbende.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968431