Personalekonsulent til lønteam i HR-afdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for løn- og personaleadministration og trives du i en afvekslende hverdag, hvor du selvstændigt medvirker til sikker drift og løfter en rådgivende og udadvendt funktion? Vil du gerne være en del af et team, hvor vi lægger vægt på, at der er mulighed for faglig udvikling og kollegial sparring? Så er du måske vores nye personalekonsulent.

Vi tilbyder

En stilling, hvor vi arbejder med hele paletten inden for løn- og personaleadministrative opgaver samt hjælp og rådgivning til Køge Kommunes ledere og medarbejdere. En arbejdsplads, hvor vi er fælles om at løse kerneopgaven.

Som personalekonsulent i Køge Kommunes HR-afdeling bliver du en del af vores løn- og konsulentteam med 22 engagerede kollegaer, der arbejder med en bred vifte af personalerelaterede opgaver. Du vil blive en del af lønteamet, der består af 9 konsulenter og en faglig koordinator. I teamet arbejder vi med alle opgaver inden for løn- og personaleadministration og rådgivning af ledere og administrative brugere. Vi er organiseret således, at hver personalekonsulent har sit eget område, eks. ældreplejen, dagtilbud el.lign.

Vi har fokus på et højt fagligt niveau og sætter en ære i at sikre kvalitet i opgaveløsningen. Vores erfaring og viden spænder vidt, og vi deler gerne viden, sparrer med hinanden og hjælpes ad. Vi prioriterer den uhøjtidelige omgangstone og det gode samarbejde højt, og du vil blive en del af en afdeling med engagerede kollegaer. Ledelse sker med stor grad af selvledelse, frihed under ansvar, lydhørhed og stor fleksibilitet.

Din nye arbejdsplads vil være på vores smukke rådhus, beliggende på torvet i Køge. Her har du adgang til en personalekantine med lækker, sund og økologisk mad. Vi sidder i storrumskontor i flotte, lyse lokaler og tilbyder fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde.

Om dig

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for offentlig administration og flair for tal og systemer. Det er en fordel, hvis du har erfaring med løn- og personaleområdet og kendskab til KMD OPUS løn og personale, Rollebaseret Indgang, KMD OPUS Vagtplan, excel og Nemrefusion. Du har indsigt i relevant lovgivning og kommunale overenskomster.

Din faglige stolthed er i top, og du sætter en ære i at overholde deadlines og levere korrekt løn til tiden. Du er god til at kommunikere og videreformidle. Din tilgang til arbejdsopgaverne er proaktiv, selvkørende og engageret, og du ser det som en spændende udfordring, at dagen ikke altid forløber som planlagt, og at dagene ikke er ens. Du er en teamspiller, der bidrager positivt til det gode arbejdsmiljø.

Dine arbejdsopgaver

Du får ansvar for dine egne områder, som vil ligge indenfor ældre- og sundhedsområdet. Vi sammensætter i fællesskab dine opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Du får et tæt samarbejde med lederne på dine områder, og dine opgaver omfatter bl.a.:

  • Sagsbehandling, herunder udfærdigelse af breve ved ansættelse, afskedigelse mv.

  • Introduktion af nye ledere

  • Støtte ledere og medarbejdere i brugen af vores systemer

  • Støtte ledere i overenskomst- og lønindplacering

  • Vejlede i regler omkring ferie og barsel

  • Fortolkning af overenskomster og aftaler

  • Lønindberetning og kontroller

  • Refusionssøgning og barselssager

Vi søger en medarbejder på fuld tid og tilbyder løn- og ansættelsesvilkår i overensstemmelse med dine kvalifikationer og erfaring. Startdatoen er 1. juni 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Hvis du matcher jobbet og synes det lyder spændende, så send os en ansøgning eller kontakt faglig koordinator Annica Henriksen på telefon 5667 2051 eller mail annica.henriksen@koege.dk, hvis du vil vide mere.

Ansøgning og kontakt

Ansøgningsfristen er torsdag den 8. april 2024 kl. 10. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 16. Der indhentes referencer i forbindelse med 2. samtale efter aftale.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk

Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014667

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet