BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Velfærdsforvaltningen i Køge Kommune er optaget af enkle, smidige og effektfulde løsninger. For at nå vores mål opruster vi vores organisation i forhold til understøttelse af IT-området.
Vi søger derfor en systemadministrator, der med udgangspunkt i Sekretariatet og i tæt samarbejde med driften på ældre-, sundheds- og socialområdet vil arbejde med drift af Nexus, som er forvaltningens omsorgsjournal. Systemet dækker både ældre- og træningsområdet samt det specialiserede voksenområde for borgere med handicap, psykiatri og misbrug.
Vi arbejder dynamisk og er optaget af enkle, smidige og effektfulde løsninger. Derudover sætter vi en faglig ære i at have det mest innovative og effektive system med en høj brugercompliance, og sikre at vores ressourcepersoner er klædt bedst muligt på til deres opgaver. Her har vi brug for dig, som trives med at supportere og udvikle medarbejdere og ledere, der hvor de er.
Som vores kollega får du en central rolle i forvaltningen både i forhold til systemudvikling, løbende vedligehold og understøttelse af driften med Nexus fra KMD og i DIGIT-samarbejdet, som Køge Kommune er en del af.
Du vil organisatorisk blive placeret i Sekretariatet i Velfærdsforvaltningen. Sekretariatet består af 25 engagerede medarbejdere, der beskæftiger sig med udviklingsopgaver, analyser, sekretariatsarbejde og IT i forhold til de store velfærdsområder sundhed, ældre, social og beskæftigelse. De nærmeste samarbejdspartnere vil bestå af forvaltningens IT-koordinator og IT-konsulenter.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- 1. og mest 2. level support af Nexus i sagssystemet Topdesk
- systemadministration af Nexus
- vedligehold og udvikling af DIGIT-standarden i Nexus
- at indgå i projekter i afdelingen og på tværs af fagområder
- kontakt med KMD efter behov ved opdateringer og incidents
Vi forventer, at du:
- har erfaring med Nexus eller systemadministration af et EOJ-system på social-, ældre- eller sundhedsområdet
- har erfaring, interesse og kompetencer inden for IT, systemadministration og supporten heraf
- kan kommunikere og samarbejde med alle niveauer og faggrupper i organisationen
- motiveres af kollegialt samarbejde, men også trives med at arbejde selvstændigt
- har et stort drive, tager selvstændigt initiativ og kan sikre fremdrift af høj kvalitet
- har gode samarbejdsevner og et godt humør
Vi tilbyder:
- en organisation i udvikling
- masser af faglige udfordringer
- sparring og samarbejde
- mulighed for at være med til at udvikle en ambitiøs forvaltning
- et engageret hold af kollegaer, der trives med frihed under ansvar
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn efter gældende overenskomst og kvalifikationer.
Ansøgning og kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Jakob Skriver på mobil 20 54 68 02 eller IT-koordinator Jacob Kjæmpe Mogensen på mobil 40 18 00 40.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 20. februar 2024.
Vi holder samtaler tirsdag den 27. februar 2024 med forventet tiltrædelse 1. april 2024.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983749