BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med voksne med handicap, psykisk sygdom og social udsatte? – så har vi lige den rette stilling for dig, da vi søger en ny kollega til vores fagligt dygtige team af sagsbehandlere i Socialafdelingen.
Din profil er med en socialfaglig baggrund og gerne med viden indenfor Serviceloven – herunder VUM-udredninger. Hvis du har erfaring med § 100 og BPA vil det være en stor fordel, men ikke et krav.
Vi søger en kollega, der ser det som en spændende udfordring at være med til at skabe en rigtig god arbejdsplads, hvor det er rart at være, og som alle kan være stolte af.
Socialafdelingen søger fra 01.10.24 en sagsbehandler til Handicap og Psykiatri.
Hvem er vi?Du vil blive en del af et engageret og kompetent team der tager hånd om hinanden. Dine opgaver vil være at behandle ansøgninger og følge op på bevilliger efter Servicelovens paragraffer, bl.a. socialpædagogisk støtte, botilbud, BPA-ordninger, aktivitets- og samværstilbud, beskyttet beskæftigelse samt merudgifter.
Vi har desuden et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere, kommunens andre afdelinger og forvaltninger samt eksterne samarbejdspartnere.
Sagsbehandlergruppen består af i alt 10 sagsbehandlere, en faglig koordinator og er samtidig en del af et større fagligt fællesskab i en afdeling med 25 kollegaer, som består af et udekørende team, administrative medarbejdere samt konsulenter – herunder hjerneskadekonsulenten. Derudover er der også et tæt samarbejde med de to sagsbehandler i Åben Rådgivning samt de andre medarbejdere i teamet.
Hvem er du?Din profil er med en socialfaglig baggrund, og gerne med viden indenfor Serviceloven.
Vi leder efter en kollega der:
- Har erfaring med og interesse for sagsbehandling i forhold til voksne udsatte og handicappede
- Er god til at prioritere og planlægge arbejdsopgaver
- Er konstruktiv og kan tænke utraditionelt
- Er rigtig god til at formidle og dele ud af sin viden
- Har fokus på det gode samarbejde og de løsninger der opstår i tværfagligheden
- Har borgeren i centrum
- Er uddannet socialrådgiver/socialformidler
- Fagligt udfordrende og spændende arbejdsopgaver
- En stor kontaktflade til både interne og eksterne samarbejdspartnere
- Introduktionsforløb med kontakt til dine kollegaer og samarbejdspartnere
- Muligheder for både faglig og personlig udvikling
- Et sagsbehandlerteam med et godt kollegialt fællesskab med plads til faglig sparring og humor
- Fagdage, faglige cafeer m.m.
I Socialafdelingen har vi en dynamisk arbejdsmiljøgruppe, der har et stærkt fokus på den fortsatte udvikling af vores faglige fællesskab, et godt arbejdsmiljø og implementering af Køge Kommunes personalepolitiske pejlemærker som er: Åbenhed, ordentlighed, faglighed, indflydelse/ansvar og vækst/udvikling.
Løn og ansættelsesvilkårLøn ifølge gældende overenskomst.
Ansættelsen er 37 timer med flextid.
Ansøgning og kontaktHvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sagsbehandler og TR Louise Hansen tlf: 56 67 25 58, mail louise.hansen@koege.dk eller sektionsleder Gitte Barlach tlf.nr. 20 46 41 58 eller mail gitte.barlach@koege.dk.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i løbet af uge 35.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084619