BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at understøtte et team med ambitioner inden for opkrævning og rådgivning? Kan du lide at arbejde med opkrævning, rådgivning, kundekontakt og en masse faglige udfordringer, så er dette job måske noget for dig.
Vi søger en kollega til et barselsvikariat. Du vil indgå i et ambitiøst opkrævningsteam med stor fokus på rådgivning og faglighed. Vi søger en holdspiller, som er modig, nysgerrig og initiativrig, som kan arbejde selvstændigt, men også indgå i et team, hvor fælles opgaveløsning er vigtig. Du skal trives med at have mange bolde i luften og være omstillingsparat, hvis der kommer en opgave ind fra sidelinjen eller teamet står og har brug for hjælp.
Opkrævningsteamet er et team, som supplerer hinanden både fagligt og personligt. Vi lægger stor vægt på godt samarbejde både internt og med eksterne samarbejdspartnere, hvor der også er plads til fordybelse og selvstændige opgaver. I teamet brænder vi for faglig sparring og at løse opgaverne på den smarteste måde.
Arbejdsopgaver
Vi kan tilbyde en spændende stilling, hvor du har daglig kontakt med borgerne og være en del af teamet fra dag ét.
Dine primære arbejdsopgaver vil være telefonisk og skriftlig borgerbetjening inden for opkrævningen.
Vi lægger vægt på høj faglig kvalitet og god rådgivning til vores borgere og samarbejdspartner, samt at være med til at fastholde et godt samarbejde i gruppen, hvor det er vigtigt, at der er et godt humør.
Hvem er du?
Du er faglig dygtig og har gerne erfaring med offentlig opkrævning. Du brænder for at give god rådgivning og for kundekontakt. Der ud over ligger vi vægt på følgende kvalifikationer og egenskaber, som du bedes forholde dig til:
-
Er struktureret og trives i en hektisk hverdag med både drift, rådgivning og udvikling
-
Kan arbejde både i team og selvstændigt og motiveres ved at skabe værdi og resultater sammen med andre.
-
Har god it-forståelse og kan lide at arbejde med systemer og opsætning
-
Det er en fordel hvis du har kendskab til SAP
Stillingen er på 30 timer. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, herunder principperne om Ny Løn.
Kort om os
Du vil blive ansat i opkrævningsteamet, som er en stærk gruppe på 4 medarbejdere, hvoraf den ene går på barsel i 2024.
Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, der arbejder ambitiøst med kommunens samlede opkrævning, hvor faglighed og drift er et grundelementet for udvikling og vækst. Vi har et socialt arbejdsmiljø, hvor humor er vigtig.
Vi tilbyder en fleksibel arbejdstid med mulighed for at arbejde hjemme.
Lige nu blæser vindene særdeles gunstigt over Køge bl.a. pga. den geografisk gode placering i forhold til København. Vi har fået adgang til stort set al den udvikling, vi kunne ønske os, herunder regionens nye universitetssygehus, ny jernbane til København, hele byudviklingen i Køge Kyst-projektet og den nye
bydel i Køge Nord. ”Sjællands nye kraftcenter” er Køge blevet kaldt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057959