BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Specialist til Desktop Management
Du vil indgå i vores deployment gruppe som står for al desktop management. Gruppen arbejder dels med styring af udrulningsplatformene SCCM, Intune og Software Central samt DNS, DHCP, Active Directory m.m., og dels med håndtering af hardware, pakketering og udrulning af Windows OS, programmer og styring af antivirus, opdateringer m.m. Gruppen administrerer omkring 8000 PC’ere og mere end 300 programmer på tværs af alle forvaltninger.
Driftsmedarbejdere deltager også i flere forskellige projekter, står for styring og indkøb af licenser, relevant it udstyr, styring af serviceaftaler, leverandører og dokumentation eller vejledninger til servicedesk eller brugere. Vores basis teknologi er hovedsageligt baseret på produkter fra Cisco, Vmware, Microsoft.
Faglige kompetencer
- Du har en it faglig baggrund indenfor client management og Windows 10 med Office produkterne, gerne Citrix og andre MS produkter eller produkter som anvendes i Kommuner
- Du har 2-3 års erfaring med pakketering og udrulning
- Du kan arbejde med Group Policies, Powershell, vbs, cmd o.l.
- Du er god til fejlfinding, gerne i komplekse Microsoft Windows 10/SCCM/Intune/Active Directory miljøer
- Du er vant til at arbejde i et sagssystem, vi bruger Topdesk
- Du agerer professionelt og er god til både at gennemføre opgaver selvstændigt eller samarbejde med andre i og udenfor Drifts afdelingen
- Du er god til at yde service og rådgivning til kolleger og andre teams
Du har som minimum erfaring med pakketering og er teknisk skarp, muligvis har du ikke alle øvrige ovenstående kompetencer, men du har stor interesse i at opbygge dem.
Personlige egenskaber
- Du er interesseret i servicere og tager ansvar for at fuldføre opgaverne
- Du er god til at sætte din ind i komplekse sammenhænge, du er detaljeorienteret med højkvalitet og kundetilfredshed for øje
- Du har gode dansksprogede formuleringsevner verbalt og skriftligt
- Du er udadvendt, let omgængelig og kan lide at have mange bolde i gang
- Du har en positiv indstilling, også når det går stærkt og det brænder på
- Du tager initiativ til at forventningsafstemme retning og opgaver med interessenter og din leder
- Du kan prioritere og planlægge din tid, arbejder struktureret og du holder dine aftaler
- Du er fleksibel i forhold til opgaveporteføljen som kan ændre sig over tid
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen aflønnes efter aftale mellem Køge Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn, løn niveauet ligger - afhængigt af kvalifikationer og kompetencer - mellem kr. 34.000 og 40.000 om måneden eksklusiv pension.
Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 9. november 2023, vi holder løbende samtaler så ansættelse kan ske snarest muligt. Du sender din ansøgning på www.koege.dk ved at klikke ”Søg stillingen” og vedhæfte din ansøgning og cv. Kun ansøgning på dansk kan komme i betragtning.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Ricki Sørensen på tlf. 30545027.
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge stillingen.
Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923150