Studentermedhjælper i Beredskabsplanlægning hos Køge Kommune - Gør en Forskel i Praksis

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du i gang med en uddannelse inden for katastrofe- og risikomanagement? Har du lyst til at gøre en forskel i praksis og være med til at sikre, at vores driftsenheder er godt forberedt på beredskabshændelser? Så er det dig, vi søger som vores nye studentermedhjælper!

Om stillingen

I Køge Kommunes Velfærdsforvaltning søger vi to engagerede og strukturerede studentermedhjælpere til at hjælpe vores driftsenheder med at udarbejde actioncards til vores beredskabsplan. Vores driftsenheder omfatter blandt andet plejehjem, hjemmepleje, botilbud og dagtilbud for handicappede med mere. I bliver en vigtig del af vores team og bidrager til at sikre, at driften kan opretholdes under krisesituationer.

Dine arbejdsopgaver
  • Samarbejde med lederne af de enkelte institutioner/driftsenheder og deres tekniske servicemedarbejdere om udarbejdelse af actioncards for de mest relevante beredskabshændelser.

  • Hjælpe med risikohåndtering ved at identificere risici, udfordringer og driftskonsekvenser sammen med lederne.

  • Udvikle og afklare løsninger ved at kvalitetssikre nødprocedurer og finde behov og muligheder for nødforanstaltninger på de enkelte institutioner/driftsenheder.

  • Hjælpe med at formulere klare og præcise instruktioner i de enkelte actioncards, inklusiv detaljer om ansvarlige personer, nødvendige hjælpemidler og specifikke nødprocedurer.

  • Koordinere de angivne nødprocedurer og nødforanstaltninger på tværs af forskellige enheder og institutioner i Velfærdsforvaltningen, for at sikre en standardiseret tilgang til krisehåndteringen, så vidt det er muligt. Du skal også identificere eventuelle mangler i de påkrævede nødforanstaltninger og sørge for, at de bliver håndteret centralt.

Vi tilbyder
  • En stilling på 10-15 timer om ugen med fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde.

  • Praktisk erfaring med krisehåndtering og beredskabsplanlægning.

  • Et dynamisk og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø.

Vi søger dig som
  • Studerer katastrofe- og risikomanagement, gerne sidst i uddannelsen.

  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.

  • Arbejder struktureret og kan håndtere komplekse opgaver selvstændigt.

  • Har interesse for og gerne erfaring med beredskabsplanlægning.

Ansøgningsfrist og kontakt

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV senest fredag den 16. august 2024 med start hurtigst muligt. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Jakob Skriver på tlf. 20546802 eller e-mail jakob.skriver@koege.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig og håber, at du vil være med til at styrke vores beredskab!

Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk.

Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6082119

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet