Systemadministrator til udvikling af PC workspace i Køge Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med eller interesse for at arbejde med Intune og Microsoft365, og vil du være med til at udvikle fremtidens PC workspace i Køge Kommune ? Hvis du samtidig gerne vil være en del af et dygtigt team med højt til loftet som arbejder med en god del nye teknologier, så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

I rollen som system administrator kommer du primært til at arbejde med vores PC platform i Intune som vi er ved at skifte til. Området er komplekst med mange teknologier som skal spille sammen, så vi kan stå inde for en brugeroplevelse i høj klasse til vores brugere i administrationen og på skoleområdet.

Sammen med dine nærmeste kolleger kommer du til at stå for drift og udvikling af Windows10/11, M365, autopilot og pc onboarding, pakning og udrulning af applikationer, plugins, håndtering af nye pc modeller, drivere o.l. Opgaverne er en blanding mellem drift, support, udvikling og projektopgaver. Vi bruger TopDesk til opgave og sagsstyring, og vi arbejder i grupper med meget samarbejde og sparring om teknologi, opgaver og projekter. Vi arbejder også med årshjul og styrer på den måde vores faste driftsopgaver og opgaver relateret til IT sikkerhed.

Den kollega vi søger, har enten en relevant uddannelse og/eller tilsvarende praktisk erfaring, men er frem for alt fagligt dygtig og har stor interesse i Intune og PC området. Du har en naturlig interesse for at følge ny teknologi og tendenser, trives med driftsopgaver, har gode samarbejdsevner og et godt humør. Du tænker i muligheder og frem for alt, kan du se løsninger og beskrive dem.

Personlige egenskaber som vægtes højt

  • Du er god til drift og fejlfinding, gerne i komplekse Microsoft Windows 10/11 Intune miljøer
  • Du agerer professionelt og er god til både at gennemføre opgaver selvstændigt eller samarbejde med andre i og udenfor teamet
  • Du har gode dansksprogede formuleringsevner verbalt og skriftligt
  • Du er let omgængelig med en positiv indstilling, også når det går stærkt og det brænder på
  • Du tager initiativ til at forventningsafstemme retning og opgaver med interessenter og din leder
  • Du kan prioritere og planlægge din tid, arbejder struktureret og du holder dine aftaler
  • Du er fleksibel i forhold til opgaveporteføljen som kan ændre sig over tid

Vi er i IT&D ca. 35 medarbejdere fordelt på IT-Drift, Servicedesk og Projekt & Digitalisering. Vores særkende er, at vi yder IT-assistance og service til resten af organisationen inden for de gældende aftaler. Der er fleksible rammer for opgaveløsning, hvor den gode service og hjælpsomhed er vigtige parametre i det daglige arbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid med løn efter gældende overenskomst. Løn niveauet er – afhængigt af kvalifikationer og kompetencer – omkring 34.000 og 40.0000 om måneden, hertil kommer arbejdsgiverbetalt pensions tillæg. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen kan spørgsmål rettes til IT-driftsleder Ricki Sørensen, telefon 30545027 email ricki.soerensen@koege.dk,

Ansøgning
Lyder denne stilling spændende? Så send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest den 2. oktober 2024. Vi holder samtaler løbende så ansættelse kan ske snarest muligt.

Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Ejbovej, 4632 Bjæverskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6107299

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet