Teamleder som brænder for at drifte og udvikle stadion- og fritidsområdet i Køge kommune søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som teamleder skal du være med til at sikre bedst mulige rammer for vores borgere, foreninger og idrætsudøvere samt understøtte nye tendenser indenfor stadion- og fritidsområdet.

Arbejdsopgaverne er særdeles alsidige. Som teamleder har du ansvaret for planlægning og ledelse af driftsopgaver og mindre anlægsopgaver indenfor stadion- og fritidsområdet, i hele Køge Kommune. Du får ledelsesansvar for 10-12 engagerede og dygtige medarbejdere. Du får også ansvar for økonomistyring i forbindelse med opgaverne. Samt en tæt sparring med planlæggeren på området.

Din kontorplads bliver hos Vej, Park og Byrum, men hele kommunen bliver din arbejdsplads. Du kommer regelmæssigt rundt til dine medarbejdere i forbindelse med ledelse af opgaverne.

Arbejdsdagen byder også på møder med samarbejdspartnere, leverandører, kunder, interne kolleger og meget andet. Alt i alt en stilling med stor afveksling, og hvor du selv skal tilrettelægge din dag.

Du bliver en del af et velfungerende lederteam. Teamet består af en driftsleder og 6 teamledere. Alle teamledere har den daglige ledelse af medarbejderne og refererer til driftslederen.

Vi forventer, at du:

  • enten har faglighed indenfor drift af stadion, golfbane eller grønne områder.
  • eller godt kendskab til drift af sports- og fritidsfaciliteter.
  • har mindst 2-3 års ledelseserfaring og kendskab til drift af sports- og fritidsfaciliteter.
  • er en tydelig leder, som forstår at møde dine medarbejdere i øjenhøjde.
  • er god til planlægge, kommunikere og samarbejde.
  • har øje for innovation, udvikling og er initiativrig.
  • har let ved at skabe relationer og er god til at indgå i dialoger.
  • er fleksibel i en travl og omskiftelig hverdag.
  • deltager aktivt for at skabe et godt arbejdsmiljø.
  • har lyst og vilje til at være drivkraften i dagligdagen

Vi tilbyder:

  • en spændende og alsidig stilling, i en afdeling med høje ambitioner.
  • et proaktivt team, der vægter tværgående arbejde og effektive løsninger højt.
  • gode muligheder for videreuddannelse og opdatering af kompetencer
  • en arbejdsplads hvor arbejdsmiljøet prioriteres højt
  • en lederstilling i en organisation som konstant er i udvikling og som har en uformel og afslappet omgangstone
  • en familievenlig arbejdsplads, hvor fleksibilitet, arbejdsglæde og trivsel er i højsæde
  • Det kan forventes at skulle være deltager i afdelingens vinterberedskab.

Jobbet byder på gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling, og en hverdag, hvor du sammen med engagerede kolleger, kan gøre en forskel på et område med stor, politisk bevågenhed.

Stillingen er på 37 timer om ugen, med efteruddannelse og flere unikke medarbejderfordele via kommunens personaleforening og feriefond. Løn forhandles efter gældende overenskomst, med mulighed for individuelle kvalifikationstillæg.

Lidt om os

Hvis du får jobbet, bliver du en del af Teknik- og Miljøforvaltningen i Køge Kommune. En kommune, hvor der er fart på udviklingen.

Køge Kommune har en ambition om at blive en Teamdanmark-kommune, for at sætte mere fokus på idrætsområdet og skabe mere helhed og sammenhæng for borgerne. Vi arbejder bl.a. med DBU Velfærdsalliance, udbygning af Køge Idrætspark til superligastadion, afvikling af store som små idrætsevents - noget der betyder meget for brugerne og for de mere end 62.000 borgere, der bor i Køge Kommune.

I afdelingen Vej, Park og Byrum er vi samlet set ca. 130 medarbejdere. Som Teamleder vil du blive tilknyttet driftsenheden der fungerer som daglig udfører af opgaver indenfor vej, park, stadion, affald. Det daglige arbejde har udgangspunkt fra materielgården, Ørnevej 15.

Din ansøgning

Send din ansøgning senest den 21. januar 2024 kl. 22:00.

Du skal ansøge online ved at klikke på "søg stillingen" og vedhæfte din ansøgning, CV og eventuelle andre relevante dokumenter (herunder ansættelsesdokumentation fra evt. tidligere arbejdsgivere).

Vi forventer at afholde samtaler den 25. og 26. januar. Forventet ansættelse er 1. marts 2024.

Køge Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.

Få mere at vide om stillingen

For at få mere at vide om stillingen, ansvarsområderne, opgaverne både på kort og på langt sigt, forventninger til ledelse i Køge Kommune og hvilke kompetencer vi prioriterer i denne spændende stilling, kan du kontakte driftsleder i Vej, Park og Byrum, Jes Hasselbalch på mail jes.hasselbalch@koege.dk eller tlf. 24279775.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961523

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet