Vejingeniør eller jurist til udvikling af infrastrukturområdet i Køge Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Køge Kommune har brug for en sikker hånd på rattet, når det kommer til vores vejes udvikling. Så er du fagligt stærk indenfor vejområdet, vejlov eller vejanlæg? Har du erfaring indenfor infrastrukturplanlægning, landmåling, eller juridiske aspekter af vejudvikling? Eller har du andre lignende kompetencer, der gør dig i stand til at håndtere myndighedsopgaver effektivt?

Så kan vi måske motivere dig til at spille en nøglerolle i udviklingen af vores infrastruktur, vejplanlægning og fremkommelighed.

Hos os kommer du til at arbejde med:

  • komplekse vejmyndighedsopgaver, udstykningssager mv.

  • anvendt vejjura, juridiske vurderinger og afgørelser i sager på vejområdet mv.

  • myndighedsbehandling og sagsforberedelse indenfor områderne: trafiksikkerhed, lokalplaner og 3. parts projekter.

  • at realisere Køges mange byudviklingsområder.

  • faglig sparring og koordination med dine kolleger.

Vores ønsker til dig

Du er måske vejingeniør, landinspektør eller også gerne jurist med teknisk indsigt på vejområdet og kommunal forvaltning af vejloven. Vi ser gerne at du derudover er:

  • god til at bevare overblik og finde løsninger på komplekse sager, med mange interessenter.

  • kommunikationsstærk i tale og skrift

  • god til at organisere og planlægge opgaver.

  • god til at have mange bolde i luften, og hjemmevant i forskellige IT-værktøjer, som aktiv del af din opgaveløsning.

  • villig til at sætte dig ind i, bruge og udvikle din faglighed til at skabe de bedste løsninger på et af de ”tunge” fagområder, som matcher vores opgaveløsning og Køge Kommunes udviklingsdagsorden.

Afhængigt af dine kompetencer har stillingen også potentiale til at rumme andre opgaver og mere ansvar.

Lidt om os

Hvis du får jobbet, bliver du en af vores i alt 10 helt nye kolleger i Teknik- og Miljøforvaltningen på Rådhuset i Køge Kommune. Der er nemlig fart på udviklingen i kommunen. Vi har f.eks. flere nye bydele på vej og ambitioner om både at udvikle og at passe rigtig godt på alt det, vi allerede har: Vores veje, parker, byrum og ejendomme, vand og miljø - alt det, der betyder noget for de mere end 62.000 borgere, der bor i Køge Kommune.

I afdelingen Vej, Park og Byrum er vi samlet set ca. 130 medarbejdere. Som vejingeniør vil du blive tilknyttet team Anlæg og Myndighed, som fungerer som bygherre på mange infrastruktur- og naturprojekter samt håndterer vejmyndighedsopgaver.

Er det dig vi vælger, kan du se frem til:

  • gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling, og en hverdag, hvor du sammen med engagerede kolleger kan gøre en forskel på et område med stor, politisk bevågenhed. Du vil få mulighed for at skabe dig et bredt netværk internt i kommunen.

  • Vi er en familievenlig arbejdsplads, hvor fleksibilitet er i højsædet. Og så går vi ikke af vejen for at holde en hyggelig personalefest i ny og næ.

  • Stillingen er på 37 timer om ugen med flekstid, efteruddannelse og flere unikke medarbejderfordele via kommunens personaleforening og feriefond. Løn forhandles efter gældende overenskomst, med mulighed for individuelle kvalifikationstillæg.

  • at arbejde på Køge Rådhus, som ligger i Køge Bys hyggelige centrum med kun et par minutters gang til stationen og gode personaleparkeringsforhold. Hvis du tager toget fra København H, går der kun 30 minutter, til du kan hente dagens første kop kaffe i vores hyggelige kaffespot. Der er også mulighed for hjemmearbejdsdage, og arbejder du i toget, kan det efter aftale tælle med som arbejdstid.

Din ansøgning

Send din ansøgning så vi har den senest den 5. januar 2024 kl. 12.00.

Du skal ansøge online ved at klikke på "søg stillingen" og vedhæfte din ansøgning, CV og eventuelle andre relevante dokumenter (herunder ansættelsesdokumentation fra evt. tidligere arbejdsgivere).

Vi forventer at 1. samtale afholdes i uge 2 og 2. samtale i uge 3. Forventet ansættelse er 1. marts 2024.

Køge Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958780

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet