BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du både teknisk og har flair for service? Så er det nok dig, vi søger efter!
Jobbet som teknisk servicemedarbejder indeholder mange forskellige opgaver. Du vil komme til at arbejde med ind- og udvendig vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med eksterne håndværkere, pasning af udenomsarealer på den enkelte matrikel, tekniske installationer og ejendomsservice i bred forstand. Dit primære arbejdssted vil omfatte enten plejeboliger, botilbud, skoler eller børneinstitutioner, så du skal derfor kunne lide at arbejde på en lokation hvor der altid er brugere til stede, samt håndtere mangeartede opgaver.
Hvem er vi?
Ejendomsafdelingen hører organisatorisk til i Teknik- og Miljøforvaltningen. Vores kerneopgaver er at fastholde kommunens fysiske værdier, ved at vedligeholde og forbedre ejendomsporteføljen. Vi løser en bred vifte af opgaver på plejehjemmene, botilbud, skolerne, dagtilbuddene, øvrige institutioner, kulturbygninger og idrætsanlæg. Ejendomsafdelingen beskæftiger omkring 60 medarbejdere fordelt i 4 teams.
Ansættelse som teknisk servicemedarbejder vil være inden for Ejendomsafdelingens velfærdsområde og børne- og ungdomsområde. Vi søger i øjeblikket 3 dygtige tekniske servicemedarbejdere.
Hvem er du?
-
Du kan arbejde selvstændigt, effektivt og går efter de gode løsninger.
-
Du kan bevare overblikket i en travl hverdag, hvor der opstår situationer, der kræver fleksibilitet.
-
Du har let ved at skabe dialog og er udadvendt.
-
Har evt. en uddannelse som ejendomsservicetekniker, håndværksmæssig baggrund eller lignende.
-
Betragter samarbejde på tværs som en naturlig samarbejdsform, herunder samarbejde med brugerne, beboere og kollegaer.
-
Vil indgå som en del af et team i stadig udvikling.
-
Har kørekort, minimum kategori B.
-
Betragter IT som et naturligt værktøj i dit arbejde.
Hvad tilbyder vi?
-
Et job i en organisation i konstant udvikling med en uformel og åben arbejdsform, og hvor vi tager vores motto ”Gode folk - godt arbejde” seriøst.
-
Frihed under ansvar.
-
Godt 60 kollegaer i Ejendomsafdelingen, hvor vi har en god og effektiv arbejdsplads med godt humør.
Ansøgning og kontakt
Seneste frist for ansøgning er torsdag den 22. februar 2024 kl. 12.00. Samtaler afholdes mandag d. 26. februar 2024 (uge 9) med forventet tiltrædelse den 1. april 2024.
Arbejdstiden er 37 timer. Arbejdstiden er mandag - torsdag 7.00 - 14.30, og fredag 7.00 - 14.00.
Løn, ansættelsesvilkår og pension efter gældende overenskomst. For alle ejendomsafdelingens medarbejdere gælder, at uanset hvad man primært er ansat til, skal alle være indstillet på at udføre de opgaver, der er behov for.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Køge Kommune værdsætter mangfoldighed og ønsker at fremme ligestilling, og opfordrer alle kvalificerede kandidater uanset baggrund til at søge stillingen.
Har du spørgsmål vedrørende stillingen kan du ringe til Teamleder Christian Henriksen på tlf. 24 23 13 01 eller Teamleder Jan Jaszczak på tlf. 28 79 78 91.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Køge Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5984837